Marketing szeptany przed rozpoczęciem kampanii

by Mama Marketing, 3 grudnia 2016

Co to jest i ile kosztuje marketing szeptany? Nim wyjaśnię, czym jest marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing) muszę wspomnieć, że ta forma promocji występuje również pod nazwą buzz marketingu, marketingu rekomendacyjnego oraz WOMM marketingu. Patrząc szczególnie na merytoryczną wartość postów, które napotykam głównie na forach internetowych można by przypisać … Kontynuuj czytanie

Komentarze : Brak komentarzy

AdWords – płatna reklama online w wyszukiwarce Google

by Mama Marketing, 1 listopada 2016

Co to jest AdWords? AdWords to płatna reklama w wyszukiwarce Google. Reklamy AdWords wyświetlane są zazwyczaj u góry oraz po prawej stronie wyników wyszukiwania. Zdarza się, że kampanie reklamowe można zobaczyć również na dole okna wyszukiwarki oraz w zależności od ustawień na stronach zweryfikowanych partnerów Google. Reklamodawcy płacą w systemie AdWords … Kontynuuj czytanie

Komentarze : Brak komentarzy

Katalogowanie stron internetowych – przewodnik

by Mama Marketing, 31 października 2016

Katalogowanie stron internetowych w erze cyklicznych aktualizacji algorytmów wyszukiwarek ma obecnie inne znaczenie, niż to miało miejsce jeszcze chociażby 2-3 lata temu. Jako, że mam w ofercie usługę dodawania stron internetowych do wybranych katalogów i proponuję linki z nich pochodzące w wybranych pakietach poniżej również w odniesieniu do swojej oferty przedstawiam … Kontynuuj czytanie

Komentarze : 7 komentarzy

Pozycjonowanie sklepu internetowego – niezmiennie istotne czynniki

by Mama Marketing, 30 września 2016

Swoją przygodę z dzieleniem się wiedzą postanowiłam rozpocząć od tematu pozycjonowania sklepu internetowego, ponieważ nad nimi najczęściej pracuję. Przyczynkiem do zawarcia podstawowych informacji na ten temat również w swoim pierwszym wpisie na blogu stał się artykuł z szerokim opisem, który opublikowałam tutaj. Pozycjonowanie sklepu internetowego czy strony firmowej ewoluuje na … Kontynuuj czytanie

Komentarze : Brak komentarzy