Case study kampanii reklamowych, czyli krótkie omówienie wybranych działań promocyjnych, które realizowałam w oparciu swoje usługi i ustalenia z klientami.

Krótka kampania marketingu szeptanego

Branża: Odchudzanie, zdrowe odżywianie.
Cel: Wzrost ruchu i zwiększenie sprzedaży.
Podjęte działania: Marketing szeptany – wpisy z odwołaniem do oferty klienta na forach tematycznych i w grupach społecznościowych.
Efekt: Kilkukrotny zwrot z inwestycji w reklamę. Praktycznie natychmiastowy wzrost liczby wyświetleń strony www klienta.

Screen z Google Analytics (kliknij, aby powiększyć):

projekt 1 marketing szeptany

Opis zapytania

Klient szuka dodatkowych, skutecznych metod promocji oferty. Ma do dyspozycji ograniczony budżet reklamowy.

Rozwiązanie

Spośród realizowanych przeze mnie usług rekomenduję kampanię marketingu szeptanego. Z jasnym celem promocji klient zleca przeprowadzenie działań na forach tematycznych i w grupach społecznościowych. Do przeprowadzania kampanii wykorzystuję monitoring internetu. Na widocznym powyżej screenie, w oznaczonym okresie czasu umieszczam w aktywnych wątkach i pod nowymi pytaniami odpowiednio przygotowane wiadomości. Efektem zrealizowanej przeze mnie usługi jest potwierdzony wzrost sprzedaży oraz liczby odsłon witryny.

Systematyczne pozyskiwanie linków tematycznych, marketing szeptany, wytyczne do optymalizacji.

Branża: Zdrowie, sklep internetowy.
Cel: Systematyczne zwiększanie liczby fraz kluczowych występujących w TOP 10 wyników wyszukiwania, wzrost ruchu i zwiększenie sprzedaży.
Podjęte działania: Systematyczny Link Building tematyczny (pozycjonowanie sklepu internetowego), realizowana raz w miesiącu kampania marketingu szeptanego, stworzenie wytycznych do optymalizacji i nadzór przy ich wdrożeniu.
Efekt: Comiesięczny wzrost ruchu i sprzedaży do 15 % w porównaniu z poprzednim miesiącem i znaczny wzrost rok do roku. Systematyczny, stały i stabilny wzrost liczby fraz w TOP 10 wyników wyszukiwania.

Screen z SEMSTORM (kliknij, aby powiększyć):

projekt 2 pozycjonowanie

Screen historii rozkładu pozycji z Ahrefs (23 maj – 23 czerwiec 2017) (kliknij, aby powiększyć)::

projekt 2 pozycjonowanie

Opis zapytania

Klient szuka specjalisty, który zajmie się poprawą widoczności sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania i co za tym idzie systematycznym zwiększaniem ruchu oraz sprzedaży.

Rozwiązanie

Mając na uwadze oczekiwania klienta, dostępny budżet oraz oferowane przeze mnie usługi reklamowe zarekomendowałam systematyczny Link Building (pozycjonowanie w wyszukiwarce Google), cyklicznie odnawianą kampanię marketingu szeptanego oraz wdrożenie poprawek w sklepie internetowym. Od początku pozyskuję dobrej jakości linki tematyczne. Do działań na forach i grupach społecznościowych wykorzystuję monitoring internetu. Finalnie uzyskuję systematyczny wzrost liczby fraz w top 10 wyników wyszukiwania, który przekłada się na wzrostu ruchu i sprzedaży.

Częściowa realizacja pakietu reklama sklepu internetowego. Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.

Branża: Moda, sklep internetowy.
Cel: Systematyczne zwiększanie liczby fraz kluczowych występujących w TOP 10 wyników wyszukiwania, wzrost ruchu i zwiększenie sprzedaży.
Podjęte działania: Częściowa realizacja pakietu reklama sklepu internetowego, systematyczne pozyskiwanie dobrej jakości linków tematycznych.
Efekt: Dwukrotny zwrot z inwestycji w pakiet reklamowy. Systematyczny wzrost liczby fraz kluczowych w TOP 10 wyników wyszukiwania, Systematyczny wzrost ruchu.

Screen z SEMSTORM (kliknij, aby powiększyć):

 

Opis zapytania

Klient szuka specjalisty, który zajmie się systematycznym dostarczaniem dobrej jakości linków o określonych parametrach do jego sklepu internetowego. Celem działania jest zwiększenie liczby fraz występujących w TOP10 wyników wyszukiwania, wzrost ruchu i sprzedaży.

Rozwiązanie

Z listy dostępnych usług najpierw w części realizuję pakiet reklama sklepu internetowego, co przekłada się na wzrost sprzedaży od początku prowadzenia działań reklamowych. Kolejno zajmuję się pozyskiwaniem linków tematycznych o ustalonych parametrach. Efektem działań jest systematyczny wzrost ruchu i sprzedaży, który w porównaniu do poprzedniego miesiąca poprawiam nawet o 20%.