Case study kampanii reklamowych

Poniżej prezentuję krótkie case study kampanii reklamowych, czyli omówienie wybranych działań promocyjnych, które realizowałam na podstawie oferowanych przeze mnie usług i ustaleń z klientami.

Case study kampanii reklamowych: Promocja z wykorzystaniem marketingu szeptanego

Branża: Odchudzanie, zdrowe odżywianie.
Cel: Wzrost ruchu i zwiększenie sprzedaży.
Podjęte działania: Marketing szeptany – wpisy ze wspomnieniem lub odwołaniem do oferty klienta na forach tematycznych i w grupach społecznościowych.
Efekt: Potwierdzony zwrot z inwestycji w reklamę. Praktycznie natychmiastowy wzrost liczby wyświetleń strony www klienta.

Screen z Google Analytics (kliknij, aby powiększyć):

case study kampanii reklamowych: projekt 1 marketing szeptany

Opis zapytania

Klient szuka dodatkowych, skutecznych metod promocji oferty. Ma do dyspozycji ograniczony budżet reklamowy.

Rozwiązanie

Spośród realizowanych przeze mnie usług rekomenduję kampanię marketingu szeptanego. Z jasnym celem promocji klient zleca przeprowadzenie działań na forach tematycznych i w grupach społecznościowych. Do przeprowadzania kampanii wykorzystuję monitoring internetu. Na widocznym powyżej screenie, w oznaczonym okresie umieszczam w aktywnych wątkach i pod nowymi pytaniami odpowiednio przygotowane wiadomości. Efektem zrealizowanej przeze mnie usługi jest potwierdzony wzrost sprzedaży oraz liczby odsłon witryny.

Case study kampanii reklamowych: Audyt SEO, tematyczny link building oraz marketing szeptany

Branża: Zdrowie, sklep internetowy.
Cel: Systematyczne zwiększanie liczby fraz kluczowych występujących w TOP 10, wzrost ruchu i zwiększenie sprzedaży.
Podjęte działania: Systematyczny link building tematyczny, reakcje na potrzeby konsumentów (krótkie działania z wykorzystaniem marketingu szeptanego), stworzenie wytycznych do optymalizacji i nadzór przy ich wdrożeniu.
Efekt: Comiesięczny wzrost ruchu i sprzedaży do 15% w porównaniu z poprzednim miesiącem i znaczny wzrost rok do roku. Systematyczny, stały i stabilny wzrost liczby fraz w TOP 10 wyników wyszukiwania.

Screen z SEMSTORM (kliknij, aby powiększyć):

case study kampanii reklamowych: projekt 2 pozycjonowanie

Screen historii rozkładu pozycji z Ahrefs (23 maj – 23 czerwiec 2017) (kliknij, aby powiększyć)::

case study kampanii reklamowych: projekt 2 pozycjonowanie

Opis zapytania

Klient szuka specjalisty, który zajmie się poprawą widoczności sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania i co za tym idzie systematycznym zwiększaniem ruchu oraz sprzedaży. Jest też zainteresowany innymi formami marketingu internetowego.

Rozwiązanie

Mając na uwadze oczekiwania klienta, dostępny budżet oraz oferowane przeze mnie usługi reklamowe zarekomendowałam systematyczny link building, cyklicznie odnawiane działania WoMM-owe oraz wdrożenie zalecanych poprawek w sklepie internetowym. Od początku współpracy zajęłam się pozyskiwaniem dobrej jakości linków tematycznych. Do działań na forach i grupach społecznościowych wykorzystywałam monitoring internetu. Finalnie uzyskałam systematyczny wzrost liczby fraz w TOP 10 wyników wyszukiwania, które wygenerowały większy ruch i sprzedaż.

Case study kampanii reklamowych: Pozycjonowanie sklepu internetowego

Branża: Moda, sklep internetowy.
Cel: Systematyczne zwiększanie liczby fraz kluczowych występujących w TOP 10 wyników wyszukiwania, wzrost ruchu i zwiększenie sprzedaży.
Podjęte działania: Optymalizacja SEO, systematyczne pozyskiwanie dobrej jakości linków tematycznych.
Efekt: Dwukrotny zwrot z inwestycji w przygotowany pakiet reklamowy. Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP 10 wyników wyszukiwania oraz liczby sesji.

Screen z SEMSTORM (kliknij, aby powiększyć):

case study kampanii reklamowych: projekt 3 - pozycjonowanie sklepu internetowego

 

Opis zapytania

Klient szuka specjalisty, który zajmie się systematycznym dostarczaniem dobrej jakości linków o określonych parametrach do jego sklepu internetowego. Celem działania jest zwiększenie liczby fraz występujących w TOP10 wyników wyszukiwania, wzrost ruchu i sprzedaży.

Rozwiązanie

Z listy oferowanych przeze mnie usług najpierw rekomenduję i zajmuję się konieczną optymalizacją sklepu internetowego. Kolejno zajmuję się pozyskiwaniem linków tematycznych o ustalonych parametrach. Efektem działań jest systematyczny wzrost ruchu i sprzedaży, który z miesiąca na miesiąc wzrasta o blisko 20%.