Efekty linkowania

Na tej podstronie możliwie dokładnie będę przedstawiała przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności część danych jestem zmuszona zamazać.

1. Domena sklepu internetowego zarejestrowana w 2013 roku. Przed realizacją zlecenia prowadzona przez kilku specjalistów. Z informacji, które uzyskałam wynikało, że witryna na przestrzeni lat była dwukrotnie dotknięta skutkami aktualizacji algorytmu wyszukiwarki. Z początkiem 2015 roku sklep internetowy zoptymalizowano. Jego profil linków został oczyszczony z odnośników gorszej jakości i dalej prowadzony z dołożeniem wszelkich starań. To zlecenie dotyczyło poprawienia pozycji dwóch fraz kluczowych, które nie chciały przejść bliżej TOP5 wyników wyszukiwania. W szybkim tempie (pierwsza fraza 7 dni, druga fraza 3 dni) pozyskałam kolejno 45 i 30 linków tematycznych w podziale 2/3 linki dofollow i 1/3 linki nofollow z dobrze prowadzonych witryn.

Pierwsza z fraz to uogólniając akcesoria dla mężczyzn (700 tysięcy wyników wyszukiwania wg. Google) z silną konkurencją. Wyrażenie linkowane od 23 do 30 października z pingiem na zakończenie, bez dodatkowych działań ze strony właściciela.

tematyczne1

Druga fraza dotyczyła hurtowej oferty akcesoriów dla mężczyzn (500 tysięcy wyników wyszukiwania wg. Google). Średnia konkurencja. Wyrażenie linkowane od 2 do 5 października z pingiem na zakończenie także bez działań po stronie właściciela.

tematyczne

2. Optymalizacja strony głównej oraz podstron i podlinkowanie ze stron tematycznych (30 linków/fraza). Fraza 500 tysięcy wyników wyszukiwania wg. Google. Branża budowlana.

budowlana

3. Strona firmy oferującej usługi i produkty reklamowe. Nowa domena bez profilu linków. Firma aktywna głównie na portalach społecznościowych. Aktywna reklama AdWords. Poniżej efekty trzymiesięcznego linkowania i nowe frazy dodane przed rozpoczęciem linkowania do monitoringu.

raport 5

Następna strona>>

Szybki kontakt

W przypadku jakichkolwiek zapytań zapraszam do kontaktu pod numerem 607-308-754 lub za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza kontaktowego.

Rozliczenia

Jako freelancer swoje usługi rozliczam w oparciu o umowy cywilno-prawne. Wystawiam również FV w ramach Grupy MMarketing.