Link building, czyli linkowanie z Mamą Marketing

Na link building powinien zwrócić uwagę każdy, kto ma już dobrze zoptymalizowaną witrynę i chce zwiększyć jej widoczność w naturalnych wynikach wyszukiwania. Co to jest linkowanie?

Link building to proces polegający na pozyskiwaniu wartościowych linków, które kierują do promowanej witryny. Pozyskiwanie linków to ważny element pozycjonowania, czyli poprawiania widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Im więcej dobrej jakości linków prowadzi do dobrze zoptymalizowanej witryny, tym lepsza będzie jej widoczność w wyszukiwarce. Dlaczego warto inwestować w backlinki?

Dobrze widoczną w wyszukiwarce witrynę częściej odwiedzają jej użytkownicy. To z kolei przekłada się na wyższą sprzedaż produktów lub częstsze zapytania o usługi.

Moja oferta i cennik na linkowanie (ang. link building)

Linkuję z systematycznie aktualizowanej bazy, relinkuję lub wykonuję research linków pod branżę. Zazwyczaj pracuję nad systematyczną budową tematycznych profili linków dla stron www lub sklepów internetowych. To znaczy, że każdego miesiąca pozyskuję od kilku do kilkudziesięciu nowych linków z witryn lub tematów pokrewnych względem linkowanej witryny, które mają ustalone wcześniej parametry. Koszt tego typu usługi jest ustalany indywidualnie. Cena pojedynczego linku wynosi od 6,15 zł brutto. Każde z podjętych zleceń na link building raportuję. Do ogólnego raportu dołączam listę pozyskanych linków, do których dostęp po wcześniejszym uzgodnieniu przekazuję klientowi.

Pakiety wartościowych linków SEO

Każdemu, kogo interesują pakiety wartościowych linków, oferuję możliwość ich zamówienia przez firmowy SEO sklep: https://www.grupammarketing.pl/sklep/pozycjonowanie/15-994-pakiety-linkow.html. Na życzenie przygotowujemy indywidualne pakiety linków pozycjonujących SEO.

Dlaczego warto współpracować ze mną?
  1. Przed przystąpieniem do współpracy analizuję czy i w jakim czasie jestem w stanie wypracować oczekiwany efekt. Jeśli czegoś nie jestem w stanie zrealizować, to nie podejmuję się realizacji zlecenia.
  2. Posiadam systematycznie aktualizowane bazy linków. Wciąż szukam i testuję nowe możliwości. Mam też dostęp do rozbudowywanego zaplecza.
  3. Dbam o kontakt z Państwem. Informuję zarówno o pozytywnych, jak i negatywnych aspektach naszej współpracy. Odpowiadam wyczerpująco na każde pytanie.
  4. Doceniam lojalnych klientów. Im proponuję preferencyjne warunki współpracy.
  5. Linkuję ręcznie głównie z witryn tematycznych. Dbam o unikalne treści. Tworzę zróżnicowane i bezpieczne profile linków.
  6. Mam kilkuletnie doświadczenie w linkowaniu. Jako Mama Marketing działam od 2015 roku. Blisko 90% moich klientów wraca z zamówieniem na kolejne usługi.
  7. Kładę mocny nacisk na jakość oferowanych usług. Zależy mi na tym, by moi klienci zarabiali więcej. Wówczas obie strony zyskują.
  8. Posiadam wąskie grono klientów, przez co na realizację każdego projektu mam wystarczająco dużo czasu i oddaję raporty zawsze w terminie.

Efekty linkowania niektórych stron prezentuję tutaj. Zachęcam do kontaktu w sprawie tej oferty pod numer 607-308-754 lub przesyłania zapytań o link building – link do formularza kontaktowego.

Kilka informacji związanych z linkowaniem:

Co to jest link do strony?

Link do strony to aktywny odnośnik (tzw. hiperłącze) umieszczony np. na forum lub w katalogu stron, którego kliknięcie powoduje przejście do linkowanej witryny. Niżej prezentuje screen z aktywnym linkiem do mojej strony pochodzącym z katalogu stron:

link building co to jest link do strony

Jak rozpoznać wartościowy link i linki dofollow?

Linki dofollow to wszystkie te, które nie posiadają żadnego oznaczenia i przekazują „moc” linkowanej witrynie. Atrybut linku można sprawdzić w przeglądarce, klikając kolejno na link prawym przyciskiem myszki, a następnie z menu wybierając, zbadaj lub zbadaj element. Przykładową sytuację można zobaczyć na screenie powyżej.

Wartościowy link dofollow musi spełniać kilka kryteriów, aby warto było go pozyskać. Jako link builder korzystam ze specjalistycznych narzędzi do oceny wartości pozyskiwanych linków i kieruję się doświadczeniem. Podstawowe kryteria oceny linków to otoczenie i położenie (im bliżej strony głównej znajduje się link kierujący do linkowanej strony, tym lepiej), częstotliwość aktualizacji witryny, z której pochodzi link, jej tematyka oraz widoczność w wyszukiwarce. Przed zamieszczeniem linku zwrotnego sprawdzam też parametry SEO i kilka innych czynników. Osobie bez doświadczenia trudno będzie ocenić poprawnie wartość linków. Warto więc link building zlecać zewnętrznej firmie, która jest w stanie pokazać dotychczasowe efekty linkowania.

Pozyskiwanie linków, czyli link building w praktyce:

Najlepszym sposobem na skuteczny link building jest tworzenie treści, do których linkować będą inni użytkownicy internetu. W praktyce nie jest to takie łatwe i właściciel strony www lub sklepu internetowego musi zadbać o pozyskiwanie linków do swojej witryny. Najprostszym sposobem na zdobycie linku jest katalogowanie stron i tworzenie wizytówek NAP. Warto jednak dodawać stronę tylko do wybranych katalogów. Kolejne metody na pozyskiwanie linków to publikacja artykułów sponsorowanych, marketing szeptany, tworzenie profili, dodawanie ogłoszeń z linkiem, tworzenie zaplecza SEO, pisanie komentarzy na blogach, rozsyłanie informacji prasowych, korzystanie z kanałów rss, katalogów blogów i forów oraz precli. Możliwości na pozyskiwanie linków jest sporo więcej. Ważne, by dbać o pozyskiwanie tylko wartościowych linków w ramach długoterminowej strategii, ponieważ nieprzemyślany link building nie przyniesie efektów i może linkowanej witrynie tylko zaszkodzić.