Link building, czyli pozyskiwanie linków z Mamą marketing.

Na link building powinien zdecydować się każdy, kto ma już dobrze zoptymalizowaną witrynę i chce zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarkach. Pozyskiwanie linków jest kluczowym elementem pozycjonowania witryny w Google. Im bardziej strona internetowa lub e-sklep jest widoczny w tej wyszukiwarce tym częściej jest odwiedzana przez jej użytkowników. Właściciel dobrze wypozycjonowanej witryny zawsze sprzedaje więcej.

Pozyskiwaniem linków zajmuję się od kilku lat. Jako zawodowy link builder pracuję na zlecenie kilku agencji reklamowych. Linkuję z systematycznie aktualizowanej bazy, relinkuję i wykonuję research linków pod branżę. Oferuję przemyślane strategie linkowania stron i e-sklepów lub ich jednorazowe podlinkowanie. Zazwyczaj pracę nad budową tematycznych profili linków dla stron www lub sklepów internetowych wykonuję systematycznie. To znaczy, że każdego miesiąca pozyskuję od kilku do kilkudziesięciu nowych linków o ustalonych parametrach. Koszt usługi wynosi od 369 zł brutto/miesiąc. W ramach ustalonego budżetu, w ustalonym czasie wypracowuję założone cele biznesowe (np. wzrost pozycji, wzrost ruchu, wzrost sprzedaży). Swoje działania każdego miesiąca raportuję. Do ogólnego raportu dołączam listę pozyskanych linków do których dostęp na życzenie przekazuję klientowi.

Każdemu, kogo interesują pakiety wartościowych linków oferuję możliwość ich zamówienia przez firmowy SEO sklep: https://www.grupammarketing.pl/sklep/pozycjonowanie/15-994-pakiety-linkow.html. Na życzenie przygotowujemy indywidualne pakiety linków pozycjonujących SEO.

Dlaczego warto współpracować ze mną?
  1. Przed przystąpieniem do współpracy analizuję czy i w jakim czasie jestem w stanie wypracować oczekiwany efekt. Jeśli czegoś nie jestem w stanie zrealizować to nie podejmuję się realizacji zlecenia.
  2. Posiadam systematycznie aktualizowane bazy linków. Wciąż szukam i testuję nowe możliwości. Mam też dostęp do rozbudowywanego zaplecza.
  3. Dbam o kontakt z Państwem. Informuję zarówno o pozytywnych jak i negatywnych aspektach naszej współpracy. Bezpłatnie doradzam. Odpowiadam wyczerpująco na każde pytanie.
  4. Doceniam lojalnych klientów. Proponuję preferencyjne warunki współpracy.
  5. Linkuję ręcznie głównie z witryn tematycznych. Dbam o unikalne treści. Tworzę zróżnicowane i bezpieczne profile linków.
  6. Mam kilkuletnie doświadczenie w linkowaniu. Jako Mama Marketing działam od 2015 roku. Blisko 90% moich klientów wraca z zamówieniem na kolejne pakiety.
  7. Kładę mocny nacisk na jakość oferowanych usług. Zależy mi na tym, by moi klienci zarabiali więcej. Wówczas obie strony zyskują.
  8. Posiadam wąskie grono klientów przez co na realizację każdego projektu mam wystarczająco dużo czasu i oddaję raporty zawsze w terminie.

Efekty linkowania niektórych stron prezentuję tutaj. Zachęcam do przesyłania zapytań o Link building – link do formularza kontaktowego. Zapraszam też do lektury dostępnych niżej informacji na temat link buildingu.

Link building co to jest?

Link building to proces polegający na zdobywaniu wartościowych linków, które kierują do linkowanej witryny. Pozyskiwanie linków to kluczowy element pozycjonowania, czyli budowania dobrej widoczności witryny w wyszukiwarkach. Im więcej dobrej jakości linków prowadzi do dobrze zoptymalizowanej witryny, tym lepsza będzie jej widoczność w wyszukiwarce.

Co to jest link do strony?

Link do strony to aktywny odnośnik (tzw. hiperłącze) umieszczony np. w katalogu stron, którego kliknięcie powoduje przejście do linkowanej witryny. Niżej prezentuje screen z aktywnym linkiem do mojej strony pochodzącym z katalogu stron:

link building co to jest link do strony

Jak rozpoznać wartościowy link i linki pozycjonujące SEO.

Linki pozycjonujące to wszystkie te, które posiadają atrybut dofollow lub nie posiadają żadnego oznaczenia i przekazują „moc” linkowanej witrynie. Atrybut linku można sprawdzić w przeglądarce klikając kolejno na link prawym przyciskiem myszki, a następnie z menu wybierając zbadaj lub zbadaj element. Przykładową sytuację można zobaczyć na screenie powyżej.

Wartościowy link pozycjonujący musi spełniać kilka kryteriów, aby warto było go pozyskać. Jako link builder korzystam ze specjalistycznych narzędzi do oceny wartości pozyskiwanych linków i kieruję się doświadczeniem. Podstawowe kryteria oceny linków to położenie (im bliżej strony głównej znajduje się link kierujący do linkowanej strony tym lepiej), częstotliwość aktualizacji witryny z której pochodzi link, jej tematyka i widoczność w wyszukiwarce. Przed zamieszczeniem linku zwrotnego warto sprawdzić też parametry SEO i kilka innych czynników. Osobie bez doświadczenia trudno będzie ocenić poprawnie wartość linków. Warto więc link building zlecać zewnętrznej firmie, która jest w stanie pokazać dotychczasowe efekty linkowania.

Pozyskiwanie linków, czyli link building w praktyce:

Najlepszym sposobem na skuteczny link building jest tworzenie treści do których linkować będą inni użytkownicy internetu. W praktyce nie jest to takie łatwe i właściciel strony www lub sklepu internetowego musi zadbać o pozyskiwanie linków do swojej witryny. Najprostszym sposobem na zdobycie linku jest katalogowanie stron i tworzenie wizytówek NAP. Warto jednak dodawać stronę tylko do wybranych katalogów. Kolejne metody na pozyskiwanie linków to publikacja artykułów sponsorowanych, marketing szeptany, tworzenie profili, dodawanie ogłoszeń z linkiem, tworzenie zaplecza SEO, pisanie komentarzy na blogach, rozsyłanie informacji prasowych, korzystanie z kanałów rss, katalogów blogów i forów oraz precli. Możliwości na pozyskiwanie linków jest sporo więcej. Ważne, by dbać o pozyskiwanie tylko wartościowych linków według długoterminowej strategii, ponieważ nieprzemyślany link building nie przyniesie efektów i może linkowanej witrynie tylko zaszkodzić.