Reklama na Facebooku lub prowadzenie fanpage z Mamą marketing. Moja oferta i cena.

Marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) często odbiega od definicji i w rzeczywistości ograniczany jest do reklamy na Facebooku lub prowadzenia firmowego fanpage. Przez to, że z Facebooka korzysta najwięcej użytkowników internetu w Polsce, właściciele małych i średnich firm decydują się na promocję firmowej oferty głównie na tym portalu społecznościowym. To słuszne jeżeli budżet reklamowy jest ograniczony.

W mojej ofercie znajdą Państwo prowadzenie fanpage Facebooka lub obsługę innego profilu społecznościowego od 369 zł brutto/miesięcznie. W ramach tej usługi tworzę minimum 3 unikalne wpisy z grafiką tygodniowo, promuję ofertę m.in. w grupach tematycznych i odpowiadam na pytania użytkowników oraz klientów. Firmowego fanpage wykorzystuję przede wszystkim do popularyzacji marki. Zwiększam jego widoczność, pozyskuję nowe polubienia i rozmawiam z zainteresowanymi ofertą konsumentami.

Słucham i rozumiem potrzeby swoich klientów. Często im powtarzam, że nie każda oferta sprzeda się w Social media „od ręki”. Oferowane przeze mnie prowadzenie fanpage uzupełnia reklama na Facebooku. Planowane i realizowane przeze mnie kampanie reklamowe w mediach społecznościowych poprzedza analiza branży oraz aktualnych potrzeb konsumentów. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu uzyskuję dobre efekty promocji i realizuję cele biznesowe klientów. Zainteresowanych współpracą w zakresie efektywnego wykorzystania marketingu społecznościowego zachęcam do kontaktu za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza kontaktowego.

Marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) – co to jest? Definicja.

Marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) to według definicji budowa bliskiej więzi między konsumentami a marką oraz podtrzymanie relacji i interakcje z nim w czasie rzeczywistym. Budowa obecności lub bardziej efektywna promocja oferty już obecnej marki w takich serwisach społecznościowych jak m.in. Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest czy Instagram pozwala wykorzystać naturalne relacje towarzyskie do realizacji celów biznesowych firmy.

Ciekawostka: Jak wykorzystać marketing społecznościowy na potrzeby firmy? Wskazówki do działania na kilku portalach społecznościowych.

Facebook:

Prowadzenie fanpage firmy wymaga kreatywnego podejścia do działania. Twórcze ADHD jest wskazane. Aby uzyskać założony cel, reklama na Facebooku musi zostać z góry zaplanowana. Pisanie tylko kolejnych postów, tworzenie słupa reklamowego, oddawanie produktów za darmo albo uruchamianie kolejnych konkursów to metody, które nie przyniosą założonych efektów.

Na firmowym fanpage muszą pojawiać się posty mobilizujące użytkowników do działania. Treści trzeba uzupełnić o zwracającą uwagę grafikę lub wideo. Wpisy muszą być publikowane w odpowiedniej dla danej branży częstotliwości i czasie. Kopiowanie ruchów konkurencji nie ma sensu. W zależności od założonych celów i typu oferty, prowadzenie firmowego fanpage lub reklama na Facebooku powinna zostać odpowiednio zaplanowana.

marketing społecznościowy social media marketing

Twitter:

To specyficzny portal społecznościowy. Ogromna ilość internautów śledzi publikowane tam informacje. Niewiele firm wykorzystuje potencjał tego portalu do zwiększania widoczności marki. Osobiście jestem zwolennikiem przebywania na Twitterze. Obecność wśród tej społeczności procentuje nieco później niż w przypadku Facebooka, jednak zauważana przez tweetujących firma również zyskuje.

„Przygoda” na Twitterze wymaga planu. Za każdym razem należy wyznaczyć jej cel. Bez względu na to, czy jest to wzrost zainteresowania, czy też jeszcze lepsza komunikacja ze światem, potrzebna jest długoterminowa strategia. Skuteczna reklama na Twitterze wymaga ciągłej aktywności.

Instagram i Pinterest:

„Kupujemy oczami”. Warto to wykorzystać szczególnie wtedy, gdy ofertą firmy są produkty lub usługi, które można pokazać. Przebywający na Instagramie i Pintereście użytkownicy wyszukują, zapisują i udostępniają wyjątkowe zdjęcia. Konsekwentne ich publikowanie oraz opisywanie z wykorzystaniem odpowiednich hasztagów to wstęp do sukcesu. Promocja na Instagramie i Pinterestcie wprawdzie wymaga czasu ale ta reklama zawsze się opłaca.

Bez względu to w jaki sposób właściciel firmy zdecyduje się wykorzystać marketing społecznościowy ( ang. Social media marketing ) na potrzeby promocji oferty swojej firmy musi pamiętać, że obsługa portali społecznościowych powinna przed rozpoczęciem działań zostać dobrze przemyślana. Często przez brak przygotowania, błędne decyzje i brak doświadczenia, Social media marketing – reklama w mediach społecznościowych nie przynosi efektów.