665 015 610

Marketing szeptany / Buzz / WoMM

Co to jest marketing szeptany?

Według definicji marketing szeptany to forma promocji, której celem jest dotarcie do wybranego użytkownika internetu z informacją o interesującym go produkcie lub usłudze. Tego rodzaju działania promocyjne prowadzone są w imieniu marki lub przez zwykłych użytkowników forów albo grup dyskusyjnych w Social Media. Priorytetem kampanii marketingu szeptanego powinna być spontaniczność i naturalność przekazu. To znaczy, że nakierowaniem na produkt lub usługę powinien zajmować się w odpowiedni sposób wiarygodny członek danej społeczności.

Kto powinien zdecydować się na uruchomienie kampanii marketingu szeptanego?

Marketing szeptany w pierwszej kolejności zalecamy wszystkim tym, których oferta może sprzedać się “od ręki”. Na buzz marketing powinni więc zdecydować się np. sprzedawcy artykułów dla dzieci, diet online lub odzieży. Zainteresowani tą formą marketingu powinni być też właściciele warsztatów samochodowych, punktów gastronomicznych albo obiektów noclegowych sporo przed sezonem. Oferta na którą jest aktualnie popyt, “sprzedaje się” na forach i portalach społecznościowych najlepiej.

Właściciele firm z ofertą, której zakup wymaga dłuższego zastanowienia się przez klienta również mogą korzystać z marketingu szeptanego. Zysk dla nich z tej formy promocji jest dopiero wtedy, gdy użytkownik trafi na wpis nawiązujący do oferowanych produktów lub usług i zdecyduje się na weryfikację oferty oraz późniejszy zakup albo skorzystanie z usługi.

marketing szeptany

Korzyści płynące z kampanii buzz marketingu.

W zależności od celów biznesowych firmy zlecającej kampanię buzz marketingową zyska ona od razu lub z opóźnieniem:

  1. wyższą sprzedaż;
  2. linki pozycjonujące lub neutralne do swojej strony albo sklepu internetowego;
  3. szybkie odpowiedzi na nieprawdziwe informacje na temat firmy;
  4. lepszą rozpoznawalność i dodatkowe opinie.

MARKETING SZEPTANY z MMarketing. Nasza oferta i cennik.

Przed rozpoczęciem kampanii marketingu szeptanego dopytujemy o Państwa cele i sprawdzamy możliwości. Następnie otrzymują Państwo informacje o wycenie oraz czasie realizacji zlecenia. W zależności od założonego celu kampania prowadzona jest tylko na forach lub również na portalach społecznościowych, blogach i za pośrednictwem publikacji sponsorowanych. Usługę zazwyczaj rozliczamy za każdy rekord. Cena usługi wynosi od 7 zł netto/post i jest zależna od szczegółów zlecenia oraz podlega negocjacji.

Do przeprowadzenia kampanii marketingu szeptanego często wykorzystujemy zewnętrzny monitoring internetu. Doskonale znamy pojęcie real-time marketingu. Dzięki real-time marketingowi generujemy najwięcej przekierowań do promowanej witryny. Tworzymy merytoryczne wpisy na witrynach tematycznych lub w odpowiednich tematach. To znaczy, że np. na temat artykułów dla dzieci piszemy początkowo na forach dla rodziców i dzieci albo kobiecych, a następnie w odpowiednich tematach na forach ogólnych lub miejskich. Sprawdzam parametry SEO domen jeżeli musimy pozyskać linki. Weryfikujemy też ruch na witrynach, by upewnić się, że na pozostawiane tam wpisy trafi wielu użytkowników internetu.

Dlaczego warto z nami współpracować?

  1. Gwarantujemy wysoką jakość usługi!
  2. Tworzy dyskusje, czyli dobrej jakości marketing dyskusji.
  3. Nie produkujemy spamu.
  4. Nie podejmujemy się realizacji zleceń ilościowych z niską stawką.
  5. Zawsze w terminie wywiązujemy się z powierzonych zadań.
  6. Nasze wpisy są objęte gwarancją.

Oferowaną nas usługę marketingu szeptanego doceniają wymagający właściciele firm i specjaliści odpowiedzialni za marketing w agencjach reklamowych. Przykładowe wpisy naszego autorstwa mogą Państwo zobaczyć tutaj. Zachęcamy do przesyłania zapytań o marketing szeptany za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza kontaktowego lub kontaktu telefonicznego w sprawie promocji: 665-015-610.

Ciekawostka: Marketing szeptany – jeden typ promocji – różne nazewnictwo.

Mimo że najczęściej spotykaną nazwą usługi jest marketing szeptany to w branży ten sam typ promocji jest opisywany również jako marketing szemrany, marketing rekomendacji, marketing dyskusji, Buzz marketing albo WoMM marketing.