Pozycjonowanie lokalne z Mamą Marketing

Na pozycjonowanie lokalne powinien zwrócić uwagę każdy przedsiębiorca, który oferowane przez siebie produktu lub usługi chce pokazać szukającym ich w internecie konsumentom. Dlaczego pozycjonowanie lokalne powinno stać się podstawową formą marketingu lokalnego Twojej firmy?

Każdego dnia mieszkańcy i turyści poprzez wyszukiwarkę internetową szukają hotelu, gabinetu stomatologicznego lub kosmetycznego albo innej firmy mieście. Właściciele firmowych witryn, które są na pierwszych miejscach w lokalnych wynikach wyszukiwania, zyskują dzięki dobrej pozycji więcej klientów.

Kiedy pozycjonowanie lokalne przynosi zyski i ile kosztuje?

Średni miesięczny koszt oferowanego przeze mnie pozycjonowania lokalnego wynosi 500 zł netto. Za przykład tego, jak pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania przekłada się na zyski, przyjmijmy hotel w Toruniu. Jego właściciel, który zainwestował w profesjonalne pozycjonowanie lokalne, ma dobrze widoczną witrynę. Współpraca z pozycjonerem popłaciła. Teraz każdy, kto w okno wyszukiwarki wpisze frazę kluczową typu hotel Toruń, widzi i bardzo prawdopodobne, że kliknie wynik z informacją o ofercie jego obiektu noclegowego. Dzięki większej ilości odwiedzin witryny rośnie ilość zapytań o ofertę, a to z kolei przekłada się na większe zyski dla właściciela hotelu.

Chcesz zaprezentować ofertę swojej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania? Porozmawiajmy. Telefon kontaktowy 607-308-754. Możesz od razu wysłać prośbę o ofertę za pośrednictwem dostępnego tutaj formularza kontaktowego. Niżej przeczytasz o tym, jakie jeszcze formy reklamy proponuję lokalnym przedsiębiorcom, dlaczego warto współpracować ze mną i zainwestować w oferowany przeze mnie marketing lokalny.

pozycjonowanie lokalne

Marketing lokalny w mojej ofercie, czyli WoMM + obecność w mediach społecznościowych i pozycjonowanie lokalne

Przemyślany marketing lokalny to nic innego jak odpowiednio przygotowana i realizowana reklama hotelu, gabinetu lekarskiego, stomatologicznego, salonu kosmetycznego, fryzjerskiego albo warsztatu samochodowego, czy innej firmy. Zazwyczaj decydujący się na współpracę ze mną właściciele lokalnych firm wybierają poprawę pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, reklamę w Social Mediach i WoMM. Reklama lokalna musi przynosić zyski. To dlatego uzupełnieniem mojej oferty jest podstawowy audyt witryny. Dodatkowo każda z oferowanych przeze mnie form marketingu jest w czasie realizacji kampanii systematycznie analizowana i dopracowywana. Dzięki temu osiągam dobre efekty.

Dlaczego zajmuję się marketingiem lokalnym?

Na co dzień mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim. Znam rynek. Dostrzegam atuty regionu. Wspieram lokalne firmy, prowadząc w ich imieniu marketing lokalny. Ta współpraca się opłaca! Podstawą wspólnego sukcesu jest współpraca, moje doświadczenie i umiejętne wykorzystywanie odpowiednich form marketingu.

Jak współpraca ze mną w zakresie marketingu lokalnego wygląda w praktyce?

Najpierw analizuję witrynę oraz cele biznesowe. Kolejno przygotowuję strategię działania i wspólnie domawiamy szczegóły. Gdy zachodzi taka potrzeba, spotykam się z przedsiębiorcami w ich firmach. Następnie przystępuję do działania. Na co dzień kontaktujemy się telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej. Na zakończenie każdego miesiąca przygotowuję zrozumiałe podsumowania. Wyczerpująco tłumaczę wszelkie zagadnienia. Naszą współpracę rozliczamy na podstawie faktury VAT lub na podstawie umów cywilno-prawnych. Zachęcam do kontaktu ze mną. Numer telefonu 607-308-754.

Moja oferta regionalna: reklama – agencja reklamowa Toruń, reklama – agencja reklamowa Bydgoszcz, reklama – agencja reklamowa Grudziądz, reklama – agencja reklamowa Chełmża.