Pozycjonowanie lokalne z Mamą Marketing

Pozycjonowanie lokalne to jeden ze sposobów na dotarcie do klientów z okolicy. Optymalne wykorzystywanie możliwości wyszukiwarki internetowej i wizytówki Google Maps w połączeniu z innymi działaniami marketingowymi umożliwia mi osiągnięcie zakładanych celów biznesowych. Witrynę każdej firmy, której właściciel zdecyduje się na tę formę promocji, najpierw analizuję, następnie odpowiednio dostosowuję (optymalizacja SEO), a później zajmuję się między innymi budowaniem dla niej profilu linków (link building).

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i zdobyć pozycję lidera swoim w mieście?

Każdego dnia mieszkańcy i turyści poprzez wyszukiwarkę internetową szukają hotelu, warsztatu samochodowego, szkoły tańca albo innej firmy w mieście. Właściciele firmowych witryn, które są na pierwszych miejscach w lokalnych wynikach wyszukiwania, zyskują dzięki dobrej pozycji więcej klientów. Żeby lepiej zrozumieć korzyści płynące ze skutecznego pozycjonowania lokalnego, warto przeanalizować dostępne niżej screeny z listą i średnią częstotliwością wyszukań przykładowych zapytań lokalnych.

pozycjonowanie lokalne 1pozycjonowanie lokalne 2pozycjonowanie lokalne

Czym w ogóle jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne (pozycjonowanie regionalne) lub inaczej local SEO to proces, którego celem jest wypromowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania na najczęściej wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarki słowa kluczowe. Podobnie sytuacja ma się w przypadku wizytówki Google Maps. Celem jej pozycjonowania jest dojście do sytuacji, w której wizytówka Google Twojej firmy będzie wyświetlana najczęściej.

Kiedy pozycjonowanie lokalne przynosi zyski?

Za przykład tego, jak pozycjonowanie lokalne może przełożyć się na zyski, przyjmijmy hotel we Władysławowie. Jego właściciel, który zainwestował w profesjonalne pozycjonowanie lokalne, ma dobrze już widoczną witrynę. Współpraca z pozycjonerem popłaciła. Teraz każdy, kto w okno wyszukiwarki wpisze frazę kluczową typu hotel Władysławowo, widzi i bardzo prawdopodobne, że kliknie wynik z informacją o ofercie jego obiektu noclegowego. Dzięki większej ilości odwiedzin witryny rośnie ilość zapytań o nocleg, a to z kolei przekłada się na większe zyski dla właściciela hotelu.

Moja oferta i cennik pozycjonowania lokalnego

Każdemu przedsiębiorcy, którego interesuje pozycjonowanie lokalne, proponuję opartą na jasnych zasadach współpracę. Początkowo przeanalizuję firmową witrynę i sprawdzę, jak często szukane są już wprowadzone słowa kluczowe. W kolejnym kroku (jeśli będzie to konieczne) zajmę się wprowadzaniem poprawek, czyli m.in. wprowadzeniem częściej szukanych słów kluczowych, poprawą treści, czy skróceniem czasu ładowania witryny. Działania prowadzone na stronie uzupełni pozyskiwanie linków. Na zakończenie każdego miesiąca przygotuję wyczerpujący raport.

Średni miesięczny koszt oferowanego przeze mnie pozycjonowania lokalnego wynosi od 500 zł netto. Przykładowe case study z pozycjonowania prezentuję tutaj. Zainteresowanych tą formą marketingu zachęcam do kontaktu. Telefon: 607-308-754. Za pośrednictwem dostępnego tu formularza kontaktowego mogą Państwo od razu przesyłać zapytania o ofertę pozycjonowania lokalnego dla swojej firmy. Jeśli potrzebna jest Państwu kompleksowa oferta reklamowa, to proszę koniecznie zapoznać się z opisanym niżej marketingiem lokalnym.

Marketing lokalny – dobre uzupełnienie pozycjonowania lokalnego

Oferowany przeze mnie marketing lokalny to nic innego jak odpowiednio przygotowana i realizowana reklama dla hotelu, gabinetu lekarskiego, stomatologicznego, salonu kosmetycznego, fryzjerskiego albo warsztatu samochodowego, czy innej firmy. Zazwyczaj decydujący się na współpracę ze mną właściciele lokalnych firm wybierają poprawę pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania, reklamę na Facebooku i marketing szeptany. Każdemu, kogo interesuje kompleksowy marketing lokalny, proponuję najlepsze dla jego firmy formy marketingu internetowego. Koszt kampanii wynosi od 500 zł/mc.

Dlaczego warto nawiązać ze mną współpracę?

Na co dzień mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim. Znam lokalny rynek. Dostrzegam atuty regionu. Wspieram lokalne firmy, prowadząc w ich imieniu marketing lokalny. Ta współpraca się opłaca! Podstawą wspólnego sukcesu jest moje doświadczenie i umiejętne wykorzystywanie odpowiednich form marketingu.

Jak współpraca ze mną w zakresie marketingu lokalnego wygląda w praktyce?

Najpierw analizuję witrynę oraz cele biznesowe. Kolejno przygotowuję strategię działania i wspólnie domawiamy szczegóły. Gdy zachodzi taka potrzeba, spotykam się z przedsiębiorcami w ich firmach. Następnie przystępuję do działania. Na co dzień kontaktujemy się telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej. Na zakończenie każdego miesiąca przygotowuję zrozumiałe podsumowania. Wyczerpująco tłumaczę wszelkie niezrozumiałe zagadnienia. Naszą współpracę rozliczamy na podstawie faktury VAT. Zachęcam do kontaktu ze mną. Telefon 607-308-754.

Moja oferta regionalna: pozycjonowanie – agencja reklamowa Toruń, pozycjonowanie – agencja reklamowa Bydgoszcz, reklama – agencja reklamowa Grudziądz, reklama – agencja reklamowa Chełmża.