Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce to jeden ze sposobów na dotarcie do klientów z okolicy. Połączone z umiejętnym wykorzystaniem możliwości systemu Google Moja Firma oraz firmowej wizytówki Google Maps i innymi działaniami marketingowymi pozwala na osiąganie zakładanych celów biznesowych.

Czym w ogóle jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne (pozycjonowanie regionalne) lub inaczej local SEO to proces, którego celem jest wypromowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania na najczęściej wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarki słowa kluczowe. Podobnie sytuacja ma się w przypadku wizytówki Google Maps. Celem jej pozycjonowania jest dojście do sytuacji, w której wizytówka Google Twojej firmy będzie wyświetlana najczęściej.

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i zdobyć pozycję lidera swoim w mieście?

Każdego dnia mieszkańcy i turyści poprzez wyszukiwarkę internetową szukają hotelu, warsztatu samochodowego, gabinetu stomatologicznego, radcy prawnego, kancelarii adwokackiej, szkoły tańca albo innej firmy w mieście. Właściciele firmowych witryn, które są na pierwszych miejscach w lokalnych wynikach wyszukiwania, zyskują dzięki dobrej pozycji więcej klientów. Żeby lepiej zrozumieć korzyści płynące ze skutecznego pozycjonowania lokalnego, warto przeanalizować dostępne niżej screeny z listą i średnią częstotliwością wyszukań przykładowych zapytań lokalnych. Przekierowanie przynajmniej części użytkowników wyszukujących prezentowane hasła na firmową witrynę to szansa na lepszy zysk.
pozycjonowanie lokalne 1pozycjonowanie lokalne 2pozycjonowanie lokalne

Kiedy pozycjonowanie lokalne przynosi zyski?

Za przykład tego, jak pozycjonowanie lokalne może przełożyć się na zyski, przyjmijmy hotel we Władysławowie. Jego właściciel, który zainwestował w profesjonalne pozycjonowanie lokalne, ma już dobrze widoczną witrynę. Współpraca z pozycjonerem popłaciła. Teraz każdy, kto w okno wyszukiwarki wpisze frazę kluczową typu hotel Władysławowo, widzi i bardzo prawdopodobne, że kliknie wynik z informacją o ofercie jego obiektu noclegowego. Dzięki większej ilości odwiedzin witryny rośnie ilość zapytań o nocleg, a to z kolei przekłada się na większe zyski dla właściciela hotelu.

Moja oferta i cennik pozycjonowania lokalnego

Witrynę każdej firmy, której właściciel zdecyduje się na pozycjonowanie lokalne, najpierw analizuję. Następnie systematycznie dostosowuję (optymalizacja SEO). Równolegle zajmuję się budowaniem jej profilu linków (link building). Proponuję opartą na jasnych zasadach współpracę. Bez długoterminowych umów lojalnościowych. Systematycznie raportuję wykonywane działania. Swoją pracę rozliczam w cyklach miesięcznych. Nie usuwam efektów swojej pracy w przypadku jej zakończenia.

Średni miesięczny koszt oferowanego przeze mnie pozycjonowania lokalnego wynosi od 500 zł netto. Przykłady mojej pracy można zobaczyć, klikając case study. Zainteresowanych tą formą marketingu zachęcam do kontaktu. Telefon: 607-308-754. Za pośrednictwem dostępnego niżej formularza kontaktowego mogą Państwo od razu przesyłać zapytania o ofertę na pozycjonowanie lokalne dla witryny swojej firmy. Jeśli potrzebna jest Państwu kompleksowa oferta reklamowa, to proszę koniecznie zapoznać się z opisanym niżej marketingiem lokalnym.

Marketing lokalny — dobre uzupełnienie pozycjonowania lokalnego

Oferowany przeze mnie marketing lokalny to nic innego jak odpowiednio przygotowana i realizowana reklama dla hotelu, gabinetu lekarskiego, stomatologicznego, salonu kosmetycznego, fryzjerskiego albo warsztatu samochodowego, czy innej firmy. Zazwyczaj decydujący się na współpracę ze mną właściciele lokalnych firm wybierają poprawę pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania, reklamę na Facebooku i marketing szeptany. Każdemu, kogo interesuje kompleksowy marketing lokalny, proponuję optymalne dla profilu jego działalności formy marketingu internetowego. Koszt kampanii wynosi od 800 zł/mc.

Dlaczego warto nawiązać ze mną współpracę?

Na co dzień mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim. Znam lokalny rynek. Dostrzegam atuty regionu. Wspieram lokalne firmy, prowadząc w ich imieniu marketing lokalny. Działam zdalnie. Ta współpraca się opłaca! Podstawą wspólnego sukcesu jest moje doświadczenie i umiejętne wykorzystywanie odpowiednich form marketingu.

Jak współpraca ze mną w zakresie marketingu lokalnego wygląda w praktyce?

Najpierw analizuję witrynę oraz cele biznesowe. Kolejno przygotowuję strategię działania i wspólnie domawiamy szczegóły. Gdy zachodzi taka potrzeba, spotykam się z przedsiębiorcami w ich firmach. Zaraz po dopełnieniu formalności przystępuję do działania. Na co dzień kontaktujemy się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Na zakończenie każdego miesiąca przygotowuję zrozumiałe podsumowania. Wyczerpująco tłumaczę wszelkie niezrozumiałe zagadnienia. Naszą współpracę rozliczamy na podstawie faktury VAT. Zachęcam do kontaktu ze mną za pośrednictwem dostępnego niżej formularza lub telefonicznie. Numer kontaktowy: 607-308-754.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez firmę Grupa MMarketing (NIP: 879-241-35-77) z siedzibą w Chełmży (87-140) przy ul. 3 Maja 8a zawartych w formularzu kontaktowym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia. Zapoznałem/zapoznałam się z obowiązującą Polityką Prywatności. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez firmę Grupa MMarketing.