Twoja firma dopiero startuje i chcesz pozyskać pierwszych klientów? Może już uruchomiono na Twoje zlecenie kampanie reklamowe w Google Ads albo Facebook Ads, ale są mało skuteczne lub stanowią zbyt duże obciążenie finansowe? Pomogę.

Korzystając z wymienionych systemów reklamowych, pozyskam dla Twojej firmy pierwszych klientów z internetu. Jeżeli to zasadne zoptymalizuję już trwające kampanie reklamowe. Mądrzejsze wykorzystanie dostępnego budżetu reklamowego to szansa na przychód, dzięki któremu pokryjesz koszty i zbudujesz nadwyżki finansowe, za które szybciej rozwiniesz firmę.

Szybkie pozyskiwanie klientów z internetu a szczegóły techniczne.

Żeby w ogóle myśleć o szybkim pozyskaniu pierwszych klientów z internetu, musisz:

  • mieć dobrą ofertę;
  • posiadać perfekcyjnie przygotowaną witrynę, na której konsument znajdzie dokładnie to, czego potrzebuje;
  • zadbać o odpowiednią obsługę klienta.

Jesteś dobrze przygotowany do działania? Sprawdzam! Prześlij adres firmowej witryny i znane Ci informacje o grupie docelowej. Po Twojej wiadomości zacznę analizę, przedstawię Ci jej wnioski i ofertę.

pozyskiwanie klientów z internetu google ads

Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych.

Tworzenie nowych — rozbudowanych lub optymalizacja oraz rozwój już aktywnych kampanii reklamowych to jedna z najskuteczniejszych metod szybkiego pozyskiwania klientów. Nie znasz opisanych systemów reklamowych? Na moim blogu znajdziesz artykuły pt. „Reklama na Facebooku” i „Możliwości Google Ads„. Masz złe doświadczenia z reklamowaniem oferty firmy za pomocą systemów reklamowych Facebook lub Google? Nie rezygnuj jeszcze i przeczytaj ten tekst do końca.

Niezaprzeczalnym przecież faktem jest to, że zarówno Google, jak i Facebook umożliwia natychmiastowe docieranie z ofertą do wielu szukających codziennie produktów albo usług użytkowników internetu. Jest też druga strona medalu. To dużym minus, czyli konieczność posiadania praktycznych umiejętności w zakresie obsługi systemu Google Ads albo Facebook Ads. Bez nich trudno ustawić precyzyjną i skuteczną kampanię.

Mam nadzieję, że jako świadomy przedsiębiorca dostrzegasz zalety wymienionych już systemów reklamowych i wiesz, że warto wykorzystywać je do skutecznego pozyskiwania klientów z internetu. Ograniczenie ryzyka związanego z przepalaniem budżetu reklamowego lub realizacją nietrafionej kampanii reklamowej biorę na siebie.

Moja oferta.

Jeśli dobrnąłeś do tego momentu to znaczy, że masz już za sobą weryfikację mojej osoby. Być może jesteś skłonny mi zaufać i powierzyć tworzenie nowych albo optymalizację istniejących kampanii reklamowych. Dziękuję.

Proponuję Ci współpracę na uczciwych zasadach. Zacznę od analizy Twojej wiadomości e-mail, którą możesz wysłać przy pomocy dostępnego niżej formularza. Zamieść w niej tylko adres strony internetowej, podstawowe założenia oraz wzmiankę o profilu idealnego klienta. Ty najlepiej znasz swoją branżę, więc Twoje zdanie będzie jednym z fragmentów skutecznej kampanii reklamowej. Możliwie najszybciej przystąpię do analizy dostępnych danych.

W odpowiedzi otrzymasz moje wnioski i ofertę, w której znajdziesz informacje o:

  • zalecanym budżecie reklamowym, który pozwoli osiągnąć zakładane cele (średnio to 1000 zł netto);
  • wysokości mojego wynagrodzenia, które wynosi zazwyczaj 70 zł netto za stworzenie i optymalizację jednej grupy reklam (kreacji reklamowej, która zawiera trzy różne reklamy tekstowe albo graficzne i jest kierowana na wybrany URL dla zapytań dotyczących szybciej wybranych haseł kluczowych — grupy odbiorców) przez miesiąc.

Do współpracy przystąpimy tylko wtedy, gdy uznam, że ofertę Twojej firmy można bez problemu sprzedać i jej prezentacja nie wymaga korekty. Dopiero gdy koncepcja kampanii reklamowej zostanie dopięta na ostatni guzik i wykorzystam dostępny budżet reklamowy oraz osiągnę założony cel, będziemy mogli porozmawiać o rozszerzeniu współpracy.

Skuteczność moich działań mierzę przy pomocy systemów analitycznych Google. Zawsze tworzę listy remarketingowe. Za przykładowy cel przyjąć możemy uzyskanie określonego zwrotu z inwestycji.

Możemy zaczynać? Wypełnij dostępny niżej formularz:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez firmę Grupa MMarketing (NIP: 879-241-35-77) z siedzibą w Chełmży (87-140) przy ul. 3 Maja 8a zawartych w formularzu kontaktowym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia. Zapoznałem/zapoznałam się z obowiązującą Polityką Prywatności. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez firmę Grupa MMarketing.