Reklama w internecie z Mamą Marketing. Moja oferta i cena.

Reklama internetowa zagwarantowała sukces wielu firm, których właściciele zdecydowali się prowadzić działalność również w internecie. Powtórzenie ich sukcesu jest możliwe, jeżeli zostanie uruchomiona reklama w internecie w najlepszym wariancie dla oferty firmy, której szukają internauci.

Każdy przedsiębiorca ma do dyspozycji różne formy reklamy internetowej. To np. pozycjonowanie lokalne, prowadzenie fanpage’a lub innego profilu społecznościowego, marketing szeptany, czy różnego typu płatne kampanie reklamowe (np. PPC). Więcej na ich temat piszę na swoim blogu w temacie, który wyczerpuje marketing internetowy. Jeżeli interesuje Cię reklama internetowa, to polecam Ci lekturę niżej dostępnej treści i zachęcam do skontaktowania się ze mną. Link do formularza kontaktowego dostępny jest tutaj. Po sprawdzeniu Twojej firmy prześlę propozycję promocji jej oferty w internecie.

Niezbędna do skutecznej reklamy internetowej: strona www lub sklep internetowy

Własna witryna to podstawowy nośnik informacji w internecie. Bez profesjonalnej strony www lub sklepu internetowego, prezentacja oferty i jej reklama w internecie jest utrudniona. W stworzeniu własnej dobrze przygotowanej witryny pomagam wszystkim, którzy zamierzają dotrzeć z dobrze opisaną ofertą do potencjalnych klientów. Koszt stworzenia responsywnej strony www np. na WordPressie wynosi od 615 zł brutto, a sklepu internetowego np. Na Prestashopie od 2460 zł brutto.

Reklama w internecie z wykorzystaniem SEO i pozycjonowania

Stawiając na SEO i pozycjonowanie stron lub sklepów internetowych można zwiększyć widoczność promowanej witryny w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu trafia na nią więcej zainteresowanych ofertą firmy użytkowników wyszukiwarki. To zwiększa sprzedaż. Pozycjonowanie to połączenie m.in. odpowiedniej optymalizacji witryny (SEO witryny) i pozyskiwania linków. Tę usługę rekomenduję szczególnie tym, którzy chcą pozyskać ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Cena pozycjonowania uzależniona jest od wielu czynników. Ustalam ją indywidualnie. W przypadku stron internetowych, przy założeniu długoterminowej strategii działania współpraca ze mną w zakresie pozycjonowania kosztuje jej właściciela od 500 zł netto/mc. Pozycjonowanie sklepów internetowych to koszt od 1000 zł netto/mc. Przykładowe efekty pozycjonowania, które wypracowałam, prezentuję tutaj.

Reklama w internecie z wykorzystaniem możliwości reklamowych Google

Reklama w internecie za pośrednictwem oferowanych przez Google możliwości np. systemu Ads (dawniej AdWords) umożliwia mi szybkie docieranie do nowych klientów. Zaletą tej formy reklamy jest m.in. możliwość decydowania o tym, gdzie informacja o ofercie ma zostać zamieszczona oraz komu i kiedy wyświetlana. Decydując się na promocję za pośrednictwem systemu Ads (dawniej AdWords), właściciel firmy płaci zazwyczaj tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukiwarki kliknie jego ofertę. Reklama firmy w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google powinna zainteresować każdego, komu zależy na natychmiastowej sprzedaży. Tę możliwość reklamy uruchamiam zawsze wtedy, gdy strategia reklamowa zakłada osiągnięcie natychmiastowych efektów. Koszt obsługi kampanii wiąże się dla współpracującego ze mną przedsiębiorcy z wydatkiem minimalnym na poziomie 15% wartości budżetu reklamowego netto. Sugerowany, minimalny budżet wynosi od 500 zł/kampania. To wystarcza na pozyskanie nawet kilkunastu nowych klientów.

reklama w internecie

Reklama internetowa w mediach społecznościowych

Portale społecznościowe skutecznie wykorzystuję do aktywnej reklamy firmy albo popularyzacji marki. Bez względu na obraną strategię profile społecznościowe to idealne miejsce do publikacji informacji i kontaktu z klientami albo zainteresowanymi ofertą firmy użytkownikami. Na temat aktywnego prowadzenia fanpage lub bieżącej obsługi innych profili społecznościowych krążą różne opinie. Ja sugeruję wykorzystywanie możliwości mediów społecznościowych szczególnie wtedy, gdy na produkt lub usługę jest aktualnie zapotrzebowanie i sprzeda się ona “od ręki”. W każdym innym przypadku reklama firmy w mediach społecznościowych jest efektywna z opóźnieniem. Obsługą profilu społecznościowego firmy lub realizacją strategii promocji w mediach społecznościowych zajmuję się w zamian za wynagrodzenie wynoszące od 400 zł netto miesięcznie.

Reklama firmy z wykorzystaniem marketingu szeptanego

Marketing szeptany to forma reklamy internetowej, której celem jest dotarcie z informacją o produkcie lub wykonawcy usługi do szukającego go internauty. Podobnie jak w przypadku reklamy firmy na portalach społecznościowych buzz marketing przynosi najlepsze efekty zawsze wtedy, gdy sugerowana jest oferta, na którą właśnie pojawiło się zapotrzebowanie. Do wyszukiwania nowych zapytań w branży, której promocja dotyczy, wykorzystuję monitoring internetu (SentiOne lub Brand24). To pozwala mi osiągać lepsze efekty. Reklama w internecie z wykorzystaniem marketingu szeptanego jako jednego z elementów strategii marketingowej rozliczana jest przeze mnie najczęściej za każdą treść. Jej cena wynosi od 5 zł netto i jest zależna od szczegółów zlecenia.

Promocja firmy w internecie z wykorzystaniem content marketingu

Content marketing to kolejna możliwość skutecznej reklamy firmy w internecie. Systematyczne tworzenie i publikowanie wartościowych treści na firmowym blogu lub portalach tematycznych docelowo zwiększa ruch na stronie. Korzystający z informacji zawartych w publikowanych artykułach lub poradnikach internauci częściej korzystają z oferty firmy będącej autorem wartościowej publikacji. Marketing treści jest często rekomendowanym przeze mnie uzupełnieniem strategii firmy w internecie. To usługa, na którą powinni zdecydować się wszyscy ci, którzy chcą, żeby obecnie realizowana reklama w internecie przynosiła zysk także w przyszłości. Koszt stworzenia zoptymalizowanego specjalistycznego artykułu wynosi od 50 zł. Koszt publikacji treści na portalach tematycznych rozpoczyna się od 100 zł netto.

Reklama firmowej oferty za dzięki sieciom afiliacyjnym, porównywarkom cenowym i platformom zleceń

Reklama w internecie z wykorzystaniem sieci afiliacyjnych, platform zleceń i porównywarek cen to niedoceniane możliwości promocji. Właścicielom sklepów internetowych, którzy godzą się na podział zysków, sugeruję dodatkową promocję z wykorzystaniem największych sieci afiliacyjnych i porównywarek cen. Na zlecenie firm realizujących zlecenia zajmuję się ich pozyskiwaniem z popularnych platform. Przemyślana reklama w internecie z wykorzystaniem tych możliwości jest dobrym źródłem dodatkowego dochodu firmy. Koszt współpracy z wykorzystaniem tych form promocji jest wyceniany indywidualnie.

Katalogowanie stron, tworzenie wizytówek NAP i dodawanie ogłoszeń jako forma taniej promocji w internecie

Te usługi są zazwyczaj uzupełnieniem strategii link buildingowej. Ich bezpośredni wpływ na wzrost zainteresowania ofertą firmy jest różny. Te usługi są przeze mnie każdorazowo wyceniane indywidualne.