Reklama w internecie z Mamą Marketing

Przemyślana reklama w internecie to podstawa sukcesu wielu firm. Każdy przedsiębiorca ma do dyspozycji kilka skutecznych form reklamy internetowej. Kontaktując się ze mną, zazwyczaj już wie, w jakiego typu marketing internetowy chce zainwestować i czego oczekuje. Na podstawie informacji zebranych podczas pierwszego kontaktu dopasowuję moją ofertę reklamową do stawianych celów biznesowych. Następnie przygotowuję optymalną strategię działania, której uzupełnieniem jest bieżąca analityka internetowa. Po porozumieniu zabieram się do pracy. Jak pomagam?

Niezbędna do skutecznej reklamy w internecie: strona www lub sklep internetowy

Własna witryna to podstawowy nośnik informacji w internecie. Bez profesjonalnej strony www lub sklepu internetowego, prezentacja oferty i jej reklama w internecie jest utrudniona. W stworzeniu własnej dobrze przygotowanej witryny pomagam wszystkim, którzy zamierzają dotrzeć z ofertą do każdego z potencjalnych klientów. Koszt stworzenia podstawowej strony www wynosi od 369 zł brutto, a sklepu internetowego od 1230 zł brutto.

Reklama w internecie: SEO i pozycjonowanie

Oferta opisana na firmowej witrynie jest często słabo widoczna w internecie. Zdarza się, że nie jest w ogóle dostosowana do wyszukiwarki. Stawiając na SEO i pozycjonowanie stron lub sklepów internetowych głównie w wyszukiwarce Google można zwiększyć jej widoczność. Pozycjonowanie to połączenie m.in. odpowiedniej optymalizacji witryny (SEO witryny) i pozyskiwania linków. Efektem skutecznego pozycjonowania jest wzrost ruchu, który przekłada się na sprzedaż. Tę usługę rekomenduję szczególnie tym, którzy chcą wykorzystać wszystkie formy reklamy firmy w internecie. Cena pozycjonowania zależy m.in. od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych. W przypadku stron internetowych, przy założeniu długoterminowej strategii współpraca ze mną w zakresie pozycjonowania kosztuje od 500 zł netto/mc. Pozycjonowanie sklepów internetowych to koszt, który wynosi od 800 zł netto/mc. Alternatywą dla rozliczenia pozycjonowania w formie stałego abonamentu jest opłata za efekt, której wysokość wyliczam indywidualnie.

Reklama w internecie: AdWords

Reklama w internecie z wykorzystaniem systemu AdWords to rozwiązanie, które z powodzeniem przyciąga nowych klientów.  AdWords to nie jedyna możliwość płatnej reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google. Zaletą tej formy reklamy firmy jest m.in. możliwość decydowania, gdzie informacja o ofercie ma zostać zamieszczona oraz komu i kiedy wyświetlana. Reklama firmy w systemie AdWords umożliwia skuteczną promocję bez konieczności wydatkowania dużych środków. Decydując się na promocję za pośrednictwem tego systemu, właściciel firmy płaci zazwyczaj tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukiwarki kliknie na jego ofertę. Reklama firmy w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google powinna zainteresować każdego, komu zależy na natychmiastowej sprzedaży. Tę usługę rekomenduję i współrealizuję zawsze wtedy, gdy strategia reklamowa zakłada osiągnięcie natychmiastowych efektów. Koszt obsługi kampanii wiąże się dla współpracującego ze mną przedsiębiorcy z wydatkiem minimalnym na poziomie 200 zł netto (15% wartości budżetu). Sugerowany, minimalny budżet wynosi od 350 zł/kampania. To wystarcza na pozyskanie nawet kilkudziesięciu nowych klientów.

reklama w internecie

Dodatkowe formy reklamy w internecie:

Reklama firmy w mediach społecznościowych

Portale społecznościowe skutecznie wykorzystuję do aktywnej reklamy firmy albo popularyzacji marki. Bez względu na obraną strategię profile społecznościowe to idealne miejsce do publikacji informacji, udzielania się w grupach tematycznych i kontaktu z klientami albo zainteresowanymi ofertą firmy użytkownikami. Na temat aktywnego prowadzenia fanpage lub bieżącej obsługi innych profili społecznościowych krążą różne opinie. Ja sugeruję wykorzystywanie możliwości mediów społecznościowych szczególnie wtedy, gdy na produkt lub usługę jest aktualnie zapotrzebowanie i sprzeda się ona „od ręki”. W każdym innym przypadku reklama firmy w mediach społecznościowych jest gorzej efektywna. Obsługą profilu społecznościowego firmy lub realizacją strategii promocji w social mediach zajmuję się od 400 zł netto miesięcznie.

Reklama firmy z wykorzystaniem marketingu szeptanego

Marketing szeptany to forma promocji, której celem jest dotarcie z informacją o produkcie lub wykonawcy usługi do szukającego go internauty. Podobnie jak w przypadku reklamy firmy na portalach społecznościowych buzz marketing przynosi najlepsze efekty zawsze wtedy, gdy sugerowana jest oferta, na którą właśnie pojawiło się zapotrzebowanie. Do wyszukiwania nowych zapytań w branży, której promocja dotyczy, wykorzystuję monitoring internetu. To pozwala mi osiągnąć lepsze efekty. Reklama w internecie z wykorzystaniem marketingu szeptanego jako jednego z elementów strategii reklamowej rozliczana jest przeze mnie najczęściej za każdy rekord. Cena postu wynosi od 5 zł netto i jest zależna od szczegółów zlecenia oraz podlega negocjacji.

Reklama firmy z wykorzystaniem content marketingu

Content marketing to kolejna możliwość skutecznej reklamy firmy w internecie. Systematyczne tworzenie i publikowanie wartościowych treści na firmowym blogu lub portalach tematycznych docelowo zwiększa ruch na stronie. Korzystający z informacji zawartych w publikowanych artykułach lub poradnikach internauci częściej korzystają z oferty firmy będącej autorem wartościowej publikacji. Marketing treści jest często rekomendowanym przeze mnie uzupełnieniem strategii firmy w internecie. To usługa, na którą powinni zdecydować się wszyscy ci, którzy chcą, żeby obecnie realizowana reklama w internecie przynosiła zysk także w przyszłości. Koszt stworzenia zoptymalizowanego artykułu wynosi od 50 zł. Koszt publikacji treści na portalach tematycznych rozpoczyna się od 100 zł netto.

Reklama firmowej oferty za pośrednictwem sieci afiliacyjnych, porównywarek cen i platform zleceń

Reklama w internecie z wykorzystaniem sieci afiliacyjnych, platform zleceń i porównywarek cen to niedoceniane możliwości promocji. Właścicielom sklepów internetowych, którzy godzą się na podział zysków, sugeruję dodatkową promocję z wykorzystaniem największych sieci afiliacyjnych i porównywarek cen. Na zlecenie firm realizujących zlecenia zajmuję się ich pozyskiwaniem z popularnych platform. Przemyślana reklama w internecie z wykorzystaniem tych możliwości jest dodatkowym źródłem dochodu firmy. Koszt współpracy z wykorzystaniem tych form promocji jest wyceniany indywidualnie.

Katalogowanie stron, tworzenie wizytówek NAP i dodawanie ogłoszeń jako forma promocji

Te usługi są zazwyczaj uzupełnieniem strategii link buildingowej. Ich bezpośredni wpływ na wzrost zainteresowania ofertą firmy jest różny. Te usługi są przeze mnie każdorazowo wyceniane indywidualne.