Reklama w internecie firmowej oferty – skuteczność, oferta i cena.

Skuteczna reklama w internecie firmowej oferty to efekt realizacji przemyślanej strategii marketingowej. Zazwyczaj to klient wie w które formy reklamy chce zainwestować i czego oczekuje. Wspólnie jednak domawiamy szczegóły współpracy na podstawie których przygotowuję optymalną strategię reklamy firmy w internecie.

Dbam o to, by realizowana przez mnie reklama w internecie przełożyła się na realizację założonych celów biznesowych. Sukces moich klientów jest również moim sukcesem. W odpowiedzi na każde zapytanie przygotowuję atrakcyjne oferty reklamowe. Gwarantuję bezproblemowy kontakt. Do promocji ofert wykorzystuję najskuteczniejsze formy reklamy. Tworzę zrozumiałe raporty. Nie preferuję skomplikowanych umów z długim okresem wypowiedzenia.

Najlepszym potwierdzeniem mojej skuteczności są podsumowania przykładowych realizacjiefekty linkowania i oczywiście opinie. Poniżej opisuję wykorzystywane przeze mnie formy reklamy i ich podstawowy koszt. Oferuję reklamę firmy w internecie z rozliczeniem abonamentowym lub jednorazowe działania promocyjne. Zachęcam do kontaktu – formularz kontaktowy, telefon 607-308-754.

Najskuteczniejsze formy reklamy firmy w internecie.

1. Firmowa strona internetowa lub e-sklep:

Własna witryna to podstawowa reklama firmy w internecie. Bez profesjonalnej strony www lub e-sklepu, prezentacja oferty i jej reklama w internecie nie jest możliwa. Stworzenie własnej, dobrze przygotowanej witryny zalecam wszystkim, którzy zamierzają dotrzeć z ofertą do wszystkich potencjalnych klientów. Koszt stworzenia strony www wynosi od 369 zł brutto, a sklepu internetowego od 1230 zł brutto.

2. Pozycjonowanie:

Oferta zamieszczona na firmowej witrynie jest często słabo widoczna w internecie. Poprzez pozycjonowanie firmowej strony www lub sklepu internetowego głównie w wyszukiwarce Google można zwiększyć jej widoczność. Pozycjonowanie to połączenie m.in. odpowiedniej optymalizacji witryny i pozyskiwania linków. Efektem skutecznego pozycjonowania jest wzrost ruchu, który przekłada się na sprzedaż. Tą usługę rekomenduję szczególnie tym, którzy chcą wykorzystać wszystkie formy reklamy firmy w internecie. Cena pozycjonowania zależy m.in. od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych. W przypadku stron internetowych, przy założeniu długoterminowej strategii wynosi od 369 zł brutto/mc. Pozycjonowanie sklepów internetowych kosztuje od 615 zł brutto/mc. Alternatywą dla rozliczenia pozycjonowania w formie stałego abonamentu jest opłata za efekt, której wysokość wyliczam indywidualnie.

3. AdWords:

Reklama w internecie z wykorzystaniem systemu AdWords to rozwiązanie, które z powodzeniem przyciąga nowych klientów.  AdWords to nie jedyna możliwość promocji w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google. Zaletą tej formy reklamy firmy jest m.in. możliwość decydowania gdzie informacja o ofercie ma zostać zamieszczona oraz komu i kiedy wyświetlana. Reklama firmy w systemie AdWords umożliwia skuteczną promocję bez konieczności wydatkowania dużych środków. Decydując się na promocję za pośrednictwem tego systemu, właściciel firmy płaci tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukiwarki kliknie w jego ofertę. Reklama firmy w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google powinna zainteresować każdego, komu zależy na natychmiastowej sprzedaży. Tą usługę rekomenduję zawsze wtedy, gdy strategia reklamowa zakłada osiągnięcie natychmiastowych efektów. Sugerowany, minimalny budżet wynosi od 350 zł/kampania. To wystarczy na skuteczne pozyskanie nawet kilkudziesięciu nowych klientów.

Reklama w internecie – dodatkowe możliwości promocji firmowej oferty.

1. Media społecznościowe (reklama na Facebooku i innych portalach społecznościowych):

Portale społecznościowe można skutecznie wykorzystać do aktywnej reklamy firmy albo popularyzacji marki. Bez względu na obraną strategię profile społecznościowe to idealne miejsce do publikacji aktualności, udzielania się w grupach tematycznych i kontaktu z klientami. Na temat aktywnego prowadzenia fanpage lub bieżącej obsługi innych profili społecznościowych krążą różne opinie. Ja sugeruję wykorzystywanie możliwości mediów społecznościowych szczególnie wtedy, gdy na produkt lub usługę jest aktualnie zapotrzebowanie i sprzeda się ona „od ręki”. W każdym innym przypadku reklama firmy w Social Media jest mniej efektywna. Obsługą profilu społecznościowego firmy lub realizacją strategii promocji w Social Media zajmuję się od 369 zł brutto miesięcznie.

2. Marketing szeptany

Buzz marketing to forma promocji, której celem jest dotarcie z informacją o produkcie lub wykonawcy usługi do szukającego go internauty. Podobnie jak w przypadku reklamy firmy na portalach społecznościowych marketing szeptany przynosi najlepsze efekty zawsze wtedy, gdy sugerowana jest oferta na którą właśnie pojawiło się zapotrzebowanie. Do wyszukiwania nowych zapytań w branży, której promocja dotyczy wykorzystuję monitoring internetu. To pozwala mi osiągnąć najlepsze efekty. Reklama w internecie z wykorzystaniem marketingu szeptanego jako jednego z elementów strategii reklamowej rozliczana jest przeze mnie najczęściej za każdy rekord. Cena postu wynosi od 6,5 zł brutto i jest zależna od szczegółów zlecenia oraz podlega negocjacji.

3. Marketing treści

Content marketing to kolejna forma reklamy firmy w internecie. Systematyczne tworzenie i publikowanie wartościowych treści na firmowym blogu lub portalach tematycznych zwiększa widoczność strony www lub e-sklepu w internecie. Korzystający z informacji podawanych w publikowanych artykułach lub poradnikach internauci częściej wracają na promowaną stronę i dokonują zakupu dostępnych na niej produktów lub usług. Marketing treści jest często rekomendowanym przeze mnie uzupełnieniem strategii firmy w internecie. To usługa na którą powinni zdecydować się wszyscy ci, którzy chcą, żeby obecnie realizowana reklama firmy w internecie przynosiła zysk także w przyszłości. Cena stworzenia zoptymalizowanego artykułu zaczyna się od 50 zł brutto za 2000 znaków ze spacją. Koszt publikacji treści na portalach tematycznych rozpoczyna się od 123 zł brutto.

4. Sieci afiliacyjne, porównywarki cen i platformy zleceń

Reklama w internecie z wykorzystaniem sieci afiliacyjnych, platform zleceń i porównywarek cen to niedoceniane formy promocji. Właścicielom sklepów internetowych, którzy godzą się na podział zysków sugeruję dodatkową promocję z wykorzystaniem największych sieci afiliacyjnych i porównywarek cen. Na zlecenie firm realizujących zlecenia zajmuję się ich pozyskiwaniem z popularnych platform. Przemyślana reklama w internecie z wykorzystaniem tych możliwości jest dodatkowym źródłem dochodu firmy. Koszt współpracy z wykorzystaniem tych form promocji jest wyceniany indywidualnie.

5. Katalogowanie stron, tworzenie wizytówek NAP i dodawanie ogłoszeń

Tania reklama firmy w internecie to także katalogowanie stron, tworzenie wizytówek NAP i dodawanie ogłoszeń. Te usługi są zazwyczaj uzupełnieniem np. pozycjonowania. Ich bezpośredni wpływ na wzrost zainteresowania ofertą firmy jest różny. Katalogowanie, tworzenie wizytówek i dodawanie ogłoszeń to najtańsza reklama w internecie z której z rozwagą korzystam.