Kompleksowa reklama firmy w Internecie

Priorytetem każdej działalności gospodarczej jest generowanie zysku. Decydując się na prowadzenie firmy szczególnie w globalnej sieci, bez skutecznej reklamy w Internecie szansa na sukces = zysk firmy jednak gwałtownie maleje.

Wychodzę z założenia, że każda reklama w Internecie w efekcie powinna równać się wzrostowi zainteresowania i sprzedaży. To podstawa! 

Nie każda forma promocji w sieci przynosi jednak taki efekt od razu. Nieskuteczna lub nieumiejętnie poprowadzona reklama w Internecie, poza kosztami prowadzenia kampanii może nie przynieść zysku wcale. To niestety wciąż dość często spotykane zjawisko. O szczegóły każdej kampanii reklamowej i jej efekt trzeba przed jej uruchomieniem pytać.

Najpopularniejsze i zarazem najbardziej skuteczne formy reklamy w Internecie to obecnie kampanie z wykorzystaniem linków sponsorowanych Google AdWords, pozycjonowanie, kampanie sponsorowane na portalach społecznościowych oraz marketing partnerski. Przynoszące efekty z opóźnieniem i również warte uwagi formy promocji to Content Marketing, Buzz Marketing i E-mail Marketing. Podstawą do skutecznej reklamy w Internecie jest niezmiennie dobrze przygotowana i zoptymalizowana strona www lub sklep internetowy z ofertą firmy.

Opisane powyżej możliwości reklamy, skonsolidowane do przemyślanej kampanii promocyjnej przynoszą zazwyczaj najlepszy efekt – stały wzrost ruchu i sprzedaży. Analiza efektów wielu przeprowadzonych kampanii i wymiana doświadczeń z innymi specjalistami w branży skłoniła mnie do stworzenia optymalnej propozycji promocji firmy w sieci.

Reklama firmy w Internecie w moje ofercie

Moja propozycja to generowanie wartościowego ruchu na Państwa stronę www lub do sklepu internetowego. Wiem, że reklama w Internecie nie musi być wyjątkowo droga by była efektywna, dlatego też oferuję działania już od 500 zł netto/mc. W ramach budżetu, wykorzystując jednocześnie optymalizację, linki Google AdWords, portale społecznościowe, Link Building, Buzz Marketingu i inne wspominane formy reklamy skieruję na Państwa stronę lub do e-sklepu przyszłych klientów. Przekierowuję osoby potencjalnie najbardziej zainteresowane ofertą firmy, co poprawia jakość ruchu i zwiększa prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Prócz tego pomagam w poprawieniu strony www lub e-sklepu.

Przed rozpoczęciem współpracy z Państwem wspólnie omawiamy cel oraz efekt do którego dążymy. Na podstawie tych informacji przygotowuję plan działania i określam budżet. Przed uruchomieniem promocji wyjaśniam Państwu co szacunkowo uzyskam w pierwszym i kolejnych okresach rozliczeniowych. Nie wiążą nas skomplikowane umowy z długim okresem wypowiedzenia. W przypadku, gdy w danym miesiącu nie uda mi się zbliżyć do ustalonego celu to kampania trwa do czasu jej zakończenia i dopiero wtedy może zostać przedłużona o kolejny miesiąc.

Podstawą skutecznej kampanii reklamowej w Internecie jest wartościowy ruch, który cechuje:

  1. Niski współczynnik odrzuceń.
  2. Dobre zaangażowanie internauty.
  3. Wysoki średni czas przebywania internauty na stronie lub w e-sklepie.
  4. Wysoki współczynnik konwersji celu, czyli coraz wyższa sprzedaż.


reklama-w-internecie1

Efekty skutecznej kampanii najlepiej obrazuje zysk. Fragment długoterminowej kampanii:

kampania

Moje kampanie reklamowe rozliczam w oparciu o dane dotyczące sprzedaży z Google Analytics lub innego panelu analitycznego. Zdarza się, że jeśli do kampanii wykorzystuję system Google AdWords lub Facebook ADS to z tych systemów klient otrzymuje informacje dotyczące ruchu. Nieodłącznym elementem raportu jest lista pozyskanych linków lub wpisów. W miesiącu rozliczeniowym realizuję tylko kilka kampanii. Do realizacji podjętych zleceń angażuję się maksymalnie. Na realizację każdej podjętej reklamy poświęcam odpowiednio dużo czasu. Zachęcam do przesyłania zapytań. Wspólnie wypracujmy sukces!

Zobacz efekty linkowania

Zapytaj o tą ofertę

Szybki kontakt

W przypadku jakichkolwiek zapytań zapraszam do kontaktu pod numerem 607-308-754 lub za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza kontaktowego.

Rozliczenia

Jako freelancer swoje usługi rozliczam w oparciu o umowy cywilno-prawne. Wystawiam również FV w ramach Grupy MMarketing.