Reklama sklepu internetowego – możliwości, cena, skuteczność.

Odpowiednio ukierunkowany marketing internetowy e-sklepu to obowiązek każdej firmy, która chce osiągać realne zyski ze sprzedaży w internecie. Skuteczna reklama sklepu internetowego jest możliwa bez względu na ofertę. Właściciel e-sklepu musi tylko zdecydować się na uruchomienie odpowiednio przygotowanej strategii promocji złożonej z następujących możliwości promocji:

  • optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarkach;
  • reklama w Google (AdWords, Google Shopping, remarketing i inne);
  • marketing szeptany;
  • marketing społecznościowy (reklama na Facebooku i odpowiednia promocja innych profili społecznościowych);
  • marketing treści (prowadzenie bloga, publikacje sponsorowane);
  • integracja z sieciami afiliacyjnymi;
  • integracja z porównywarkami cenowymi.

Cena i skuteczność reklamy sklepu internetowego zależy zawsze od wybranych metod promocji, budżetu reklamowego i przede wszystkim optymalizacji samej witryny. Czas potrzebny na wypromowanie oferty zależy dodatkowo od konkurencyjności branży. Nie jest ważne to, czy reklama sklepu internetowego dotyczy oferty z odzieżą, butami, sukienkami, artykułami dla dzieci albo AGD bo bez przemyślanej strategii działania skuteczna promocja nie będzie możliwa.

Skuteczna promocja sklepu internetowego. Moja oferta i cennik.

Zazwyczaj to klient wie najlepiej w jaką formę reklamy sklepu internetowego chce zainwestować i czego oczekuje. Przed podjęciem zlecenia promocji e-sklepu przystępuję do jego analizy oraz słucham Państwa oczekiwań. Następnie przygotowuję ofertę w której zawieram informacje o wszystkich wartych uwagi możliwościach promocji. W ofercie piszę także o zalecanych poprawkach w e-sklepie (jeśli są konieczne), optymalnym budżecie reklamowym i czasie potrzebnym do skutecznej promocji oferty.

Bez względu na to, czy zdecydują się Państwo na optymalizację i pozycjonowanie sklepu internetowego lub marketing szeptany albo społecznościowy moje działania będą w sposób zrozumiały raportowane. Nie preferuję skomplikowanych umów z długim okresem wypowiedzenia. Realizuję cele biznesowe swoich klientów sumiennie co potwierdzają m.in. podsumowania przykładowych realizacji, efekty linkowania i oczywiście referencje. Współpraca ze mną nie wiąże się z koniecznością wydatkowania dużych sum na reklamę. Potrafię np. skutecznie zwiększać widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce z budżetem 500 zł/miesiąc. Dostępny w mojej ofercie marketing szeptany realizuję już od 6,5 zł brutto/post. Zainteresowanych współpracą w zakresie reklamy sklepu internetowego zapraszam do kontaktu telefonicznego 607-308-754 lub za pośrednictwem dostępnego tutaj formularza kontaktowego. Moi klienci, którzy są zadowoleni z efektów promocji otrzymują atrakcyjne rabaty na dodatkowe usługi.

Przykład skutecznego pozycjonowania w wyszukiwarce. Wzrost pozycji i ruchu. Efekt trzymiesięcznej pracy. Screen z seo-stat.pl:

reklama sklepu internetowego pozycjonowanie linkowanie

Ciekawostka: Jak założyć i tanio ale skutecznie wypromować sklep internetowy?

Osoby, które nie radzą sobie z konfiguracją skryptów i chcą poświęcić jak najmniej czasu na tworzenie sklepu internetowego mogą skorzystać z gotowych rozwiązań w modelu SaaS (szybkie uruchomienie, mało klikania, mało kłopotów). Koszt uruchomienia podstawowej wersji sklepu rozliczany jest zazwyczaj w formie abonamentu lub drożej jednorazowo. Osoba, która zdecyduje się na sklep internetowy w tym modelu musi liczyć się z dodatkowymi opłatami np. za profesjonalną szatę graficzną.

Druga z możliwości na założenie sklepu internetowego to zlecenie jego stworzenia freelancerowi lub firmie. W zależności od potrzeb mogą Państwo zakupić już zatowarowany i zoptymalizowany sklep internetowy, który będzie np. zintegrowany z Allegro lub wybraną hurtownią. Przykładowa oferta: https://www.grupammarketing.pl/sklep/sklep-internetowy/21-nowy-sklep-internetowy.html.

Bez względu wykonawcę sklepu internetowego oferta w nim dostępna musi być dostosowana do wymagań konkretnych odbiorców i wyszukiwarki. Dobrze przygotowany sklep internetowy może być tanio wypromowany. Do osiągania systematycznych zysków wystarcza zazwyczaj pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google i promocja w Social Media. Tania reklama sklepu internetowego wiąże się jednak z tym, że zainteresowanie ofertą i jej sprzedaż wzrasta w miarę wykorzystywania kolejnych, miesięcznych budżetów reklamowych.