Reklama sklepu internetowego z Mamą Marketing

Skuteczna, czyli przynosząca zyski reklama sklepu internetowego to nic innego jak odpowiednio dobrane i wykorzystane formy marketingu internetowego. Na reklamę sklepu internetowego, a w zasadzie promocję dostępnych w nim produktu powinien zdecydować się każdy właściciel sklepu internetowego, który ma już dostatecznie przygotowany system sprzedażowy, żeby zacząć sprzedawać.

Do właścicieli sklepów internetowych kieruję zaproszenie do współpracy w zakresie promocji oferty ich firmy poprzez odpowiednie wykorzystanie wybranych z poniższych usług:

  • optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarkach;
  • reklama w Google (AdWords, Google Shopping, remarketing i inne usługi);
  • marketing szeptany;
  • marketing społecznościowy (reklama na Facebooku, promocja w grupach sprzedażowych i odpowiednie działania na innych portalach społecznościowych);
  • marketing treści (prowadzenie bloga, publikacje sponsorowane, współpraca z blogerami);
  • integracja z sieciami afiliacyjnymi;
  • integracja z porównywarkami cenowymi.

Chcesz promować swój sklep internetowy? Poniżej znajdziesz szczegóły mojej oferty. Możesz od razu skontaktować się ze mną telefonicznie. Podczas rozmowy nakreślimy priorytetowe cele i wstępnie przedstawię Ci, jakiego typu reklama sklepu internetowego będzie dla Twojej firmy odpowiednia. Telefon kontaktowy 607-308-754.

Promocja sklepu internetowego – moja oferta i cennik

Współpraca ze mną w zakresie reklamy sklepu internetowego kosztuje jego właściciela średnio 1000 zł netto miesięcznie. Co oferuję i jak działam? Przed podjęciem zlecenia przystępuję do analizy systemu sprzedażowego. Sprawdzam, czy sklep internetowy jest łatwy w obsłudze, spełnia przyjęte standardy oraz to, jak opisana na nim oferta wypada na tle konkurencji.

Jeśli nie widzę uniemożliwiających nawiązanie współpracy problemów, to przystępuję do przygotowania oferty. Piszę w niej o wszystkich wartych uwagi możliwościach promocji. W ofercie zawieram także informacje o zalecanych poprawkach w e-sklepie (jeśli są konieczne), optymalnym budżecie reklamowym i czasie, który potrzebuję na wygenerowanie sprzedaży.

Zajmuję się podstawową analityką internetową. Każdy miesiąc prowadzenia działań reklamowych raportuję. Nie wymagam umów z długim okresem wypowiedzenia. Realizuję cele biznesowe swoich klientów sumiennie, co potwierdzają między innymi ich rekomendacje. Każdego, kogo interesuje skuteczna reklama sklepu internetowego, zapraszam do kontaktu telefonicznego 607-308-754 lub za pośrednictwem dostępnego tutaj formularza kontaktowego.

reklama sklepu internetowego pozycjonowanie

Od czego zależy skuteczna reklama sklepu internetowego?

Cena i skuteczność reklamy sklepu internetowego zależy zawsze od wybranych metod promocji, budżetu reklamowego, opinii i przede wszystkim samej witryny. Czas potrzebny na wypromowanie oferty zależy dodatkowo od konkurencyjności branży. Nie jest ważne to, czy reklama sklepu internetowego dotyczy oferty z odzieżą, butami, sukienkami, artykułami dla dzieci albo AGD. Bez przemyślanej strategii marketingowej skuteczna promocja nie będzie możliwa.

Ciekawostka: Jak założyć sklep internetowy i tanio go promować?

Odpowiedź na pytanie, jak założyć sklep internetowy jest stosunkowo prosta. Osoby, które nie radzą sobie z konfiguracją skryptów i chcą poświęcić jak najmniej czasu na tworzenie sklepu internetowego, mogą skorzystać z gotowych rozwiązań w modelu SaaS (szybkie uruchomienie, mało klikania, mało kłopotów). Koszt uruchomienia podstawowej wersji sklepu rozliczany jest zazwyczaj w formie abonamentu lub drożej jednorazowo. Osoba, która zdecyduje się na sklep internetowy w tym modelu, musi liczyć się z dodatkowymi opłatami np. za profesjonalną szatę graficzną.

Druga z możliwości na założenie sklepu internetowego to rekomendowana przeze mnie odpowiedź na pytanie, jak założyć sklep internetowy. Swoim klientom sugeruję zlecenie jego stworzenia freelancerowi lub firmie. W zależności od potrzeb można zakupić nawet już zatowarowany i dodatkowo zoptymalizowany sklep internetowy, który będzie np. zintegrowany z Allegro lub wybraną hurtownią. Klient z własnym sklepem internetowym może sporo więcej niż w przypadku rozwiązania w modelu SaaS.

Bez względu na wykonawcę sklepu internetowego oferta w nim dostępna musi być dostosowana do wymagań konkretnych odbiorców i wyszukiwarki. Dobrze przygotowany sklep internetowy może być stosunkowo tanio wypromowany. Do osiągania systematycznych zysków wystarcza zazwyczaj pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google i promocja na portalach społecznościowych. Tania reklama sklepu internetowego wiąże się jednak z tym, że zainteresowanie ofertą i jej sprzedaż wzrasta w miarę wykorzystywania kolejnych, miesięcznych budżetów reklamowych.