fbpx
Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy z Mamą Marketing Między innymi przez sukces Facebooka marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) w Polsce stał się skutecznym sposobem na podtrzymanie więzi z dotychczasowymi klientami oraz pokazanie i reklamę oferty firmy wśród wybranej grupy użytkowników portali społecznościowych. Wybierane najczęściej przez przedsiębiorców prowadzenie firmowego fanpage + płatna reklama na Facebooku oraz sprzedaż z pomocą działań WoMM-owych na tym i innych portalach społecznościowych przynosi naprawdę dobre efekty – wzrost sprzedaży. Warto o tym pamiętać, jeżeli przeznaczony na inwestycję w reklamę budżet jest ograniczony, a celem założonej strategii marketingu internetowego firmy jest zwiększenie sprzedaży lub stworzenie bliższej więzi z dotychczasowymi klientami. Dlaczego warto ze mną współpracować i jak w zakresie marketingu społecznościowego pomagam właścicielom...

Więcej
Marketing szeptany
Marketing szeptany

Według definicji marketing szeptany (inaczej Womm lub Buzz Marketing) to forma marketingu. Która ułatwia dotarcie do wybranego użytkownika internetu. Z odpowiednią informacją np. o interesującym go produkcie lub usłudze. Ta częściowa definicja marketingu szeptanego może zostać rozszerzona m.in. o działania offline. Moim celem jest jednak przybliżenie jakościowego marketingu szeptanego (community marketing) w internecie. Którym po odpowiednich przygotowaniach zajmuję się w zgodzie z prawem. Tego rodzaju działania mogą być prowadzone w imieniu marki lub przez wiarygodnych użytkowników forów albo grup dyskusyjnych w mediach społecznościowych. Priorytetem kampanii marketingu szeptanego powinna być spontaniczność i naturalność przekazu. To znaczy, że nakierowaniem na produkt lub...

Więcej
Efekty linkowania

Efekty linkowania – cel poprawa pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy Przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności niektóre publikowane informacje nie zawierają danych wrażliwych. 1. Efekt kilkumiesięcznego pozyskiwania linków zbliżonych tematycznie (linki z dobrze widocznych w witryn w wyszukiwarce lub odnośniki z nieprzeciążonych stron zapleczowych) dla zoptymalizowanego sklepu internetowego: Screen z Stat4SEO (kliknij, aby powiększyć): 2. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby...

Więcej
  • 1
  • 6
  • 7