Pozycjonowanie stron – jak wybrać dobrą firmę bądź specjalistę.

Każda firma w pewnym momencie potrzebuje dobrego marketingu. Reklama jest dźwignia biznesu. Są jednak działania reklamowe, które można uruchomić w każdym momencie prowadzenia biznesu. Są jednak takie, które czym szybciej zostaną rozpoczęte, tym będą skuteczniejsze. Taką formą reklamy jest na pewno pozycjonowanie stron internetowych. Każda firma obecnie potrzebuje dobrze przeprowadzenia pozycjonowania strony w Google. Można takie pozycjonowanie stron wykonać samemu. Jednak niezbędna jest wiedza i czas. Często jednak właściciele decydują się na zlecenie pozycjonowania w Google specjaliście. Lub firmie, która takie usługi wykonuje. Jak jednak wybrać dobrą firmę bądź specjalistę do SEO? Podpowiadam.

Pozycjonowanie stron — jak wybrać dobrą firmę bądź specjalistę.

Przed podjęciem decyzji o zleceniu pozycjonowaniu należy wiedzieć:

  • co to pozycjonowanie stron;
  • kim jest osoba pozycjonująca strony internetowe;
  • czym powinien cechować się dobry pozycjoner;
  • jak wybrać najlepszego fachowca bądź firmę do takiego zlecenia;

W tym artykule postaram się Wam odpowiedzieć na te punkty.

Marketing internetowy stał się najbardziej skutecznym sposobem zdobywania klienta. Dotyczy to zarówno firm stacjonarnych, jak i internetowych. Wielu właścicielom wydawało się, że pozycjonowanie stron internetowych dotyczy tylko sklepów online. Dziś to się zmieniło. Przeciętny użytkownik smartfona sięga po niego w każdym możliwym problemie. Szuka odpowiedzi na pytania oraz pomocy w nagłych wypadkach. Bez względu, czy szukamy hydraulika do pękniętej rury, czy usługi krawcowej do skrócenia spodni. Można śmiało powiedzieć, że powiedzenie: „Nie ma Cię w Internecie — nie istniejesz” jest prawdziwe.

Jeśli chcemy, by nasz biznes lub usługa się rozwijała. Musimy zadbać o swoja pozycje w Internecie. Obowiązkowo! Dziś pozycjonowanie stron dzieli się na:

  • pozycjonowanie lokalne
  • pozycjonowanie ogólnokrajowe
  • pozycjonowanie światowe

Jednak to, jakie pozycjonowanie stron wybrać zależy od naszej działalności. Jeśli posiadamy salon fryzjerki. To wiadomo, że pozycjonowanie lokalne będzie dla nas jedynym sensownym wyborem. Natomiast posiadając sklep internetowy. Lub prowadząc biznes usługowy. A usługi realizujemy na cały świat. Warto zadbać o pozycjonowanie strony w Google na szerszą skalę.

Pozycjonowanie możemy zlecić. Jednak pozycjonowanie stron samemu lokalnie, na pewno jest łatwiejsze. I możemy spróbować zadbać o pozycje samodzielnie. Kurs pozycjonowania stron na pewno będzie pomocny. Jednak jeśli nasz biznes potrzebuje pozycjonowania strony internetowej, na większą skalę. Wybór firmy, bądź specjalisty SEO będzie obowiązkowe.

Dobry pozycjoner — kim i jaki powinien być?

Dobry pozycjoner musi posiadać zestaw umiejętności. Które pozwolą mu na wykonanie swojej pracy na dobrym poziomie. Do najważniejszych cech specjalisty od pozycjonowania stron w Google możemy zaliczyć:

  • znajomość języków kodowania stron internetowych;
  • dobry styl konstruowania wypowiedzi i zdolność tworzenia angażujących treści;
  • dociekliwość i szczerość

Szukając firmy, lub osoby do pozycjonowania. Musimy skupić się na celu. Najważniejsze jest to, by koncentrować się na realnych wynikach naszego kandydata. To ważne.

widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce

Jeśli jego rekomendacją jest piękna oferta i opis usług. Oraz wieloletnie doświadczenie. Warto wstrzymać się z nawiązaniem współpracy. Warto wtedy poprosić o wyniki, jakie osiągnął i jak wykonał pozycjonowanie stron internetowych dotychczas. Muszą liczyć się dla nas realne wyniki. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować skuteczność działań. Także uzyskamy kontakt do podmiotów, z którymi wcześniej współpracował jako specjalista. To da nam szanse na poznanie opinii.

Jeśli osoba bądź firma oferująca pozycjonowanie stron uchyla się od pokazania wyników swojej pracy, bądź przekazaniem referencji. Może to być dla nas czytelny i jasny znak, że szukamy osoby do współpracy w niewłaściwym miejscu.

Pamiętaj, że zlecenie pozycjonowania. Ze względu na charakter tej pracy niesie za sobą pewne ryzyko. Pierwsze efekty działań pozycjonera bądź firmy pozycjonującej. Mogą być widoczne nawet po 6 miesiącach od momentu rozpoczęcia działań. Jednak każdego miesiąca należy otrzymywać raporty z wynikami i listą prac, jaka została wykonana. Zmiany pozycji w wyszukiwarce naszej strony nie zmienią się od samego zlecenia pozycjonowania. By zbliżyć się do wyznaczonych celów, trzeba wykonać szereg prac. Z których pozycjoner lub firma pozycjonująca musi zostać rozliczona.


Chciałbyś zlecić pozycjonowanie strony? Zachęcam do zapoznania się z moją ofertą:

Leave a Reply

Your email address will not be published.