Sklep ma Facebooku i sklep na Instagramie — jak go założyć?
Sklep ma Facebooku i sklep na Instagramie — jak go założyć?

Sklep na Facebooku to jedno z najpopularniejszych narzędzi sprzedaży w mediach społecznościowych. Obecnie 90% przedsiębiorców z takiego sklepu na FB korzysta. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że jest ono darmowe, jak sam Facebooku. Daje możliwość finalizacji zamówienia na kilka sposobów. Od jakiegoś czasu również jest możliwość korzystania ze sklepu na Instagramie. Narzędzie Menadżer Sprzedaży. Daje nam możliwość posiadania również sklepu na IG, połączonego z katalogiem produktów. Sklep ma Facebooku krok po kroku Tworzenie sklepu na Facebooku jest bardzo proste. Facebook daje nam jasną instrukcję jak taki sklep stworzyć. Jednak zanim sklep na FB zacznie funkcjonować. Trzeba utworzyć Manager Sprzedaży, które...

Read More
Mam zablokowane konto reklamowe Facebook — co mam zrobić?
Mam zablokowane konto reklamowe Facebook — co mam zrobić?

To kolejny temat, który pojawia się na grupach. Kilka razy dziennie wiele osób szuka odpowiedzi. Co zrobić, kiedy konto reklamowe na Facebooku jest zablokowane. I nie można tworzyć reklam z wykorzystanie Facebook ADS. Niestety wyjście jest tylko jedno. Należy poprosić o weryfikacje konta reklamowego. Jednak o taką weryfikację może prosić tylko administrator konta. I w wyznaczonym przez Facebooka czasie. Czyli 30 dni od zablokowania. Jeśli go przegapimy, taka weryfikacja będzie już niemożliwa. Mam zablokowane konto reklamowe Facebook — co mam zrobić? Próbujesz stworzyć reklamę na Facebooku. Jednak otrzymujesz komunikat, że twoje konto reklamowe Facebook jest zablokowanie. A korzystanie z Facebook...

Read More
Facebook ADS — czy naprawdę sprzedaje?
Facebook ADS — czy naprawdę sprzedaje?

Z reklamą na Facebooku pracuje od 2015 roku. Swoje już widziałam i swoje już przetestowałam. Jednak nadal trafiają do mnie klienci, którzy twierdzą, że ich kampanie z wykorzystaniem Facebook ADS nie sprzedają. I kiedy zaglądam w ich konta reklamowe, okazuje się, że mówią prawdę. Jednak na pierwszy rzut oka stwierdzam, że są tam błędy. Głównym jest błędy wybór celu reklamowego. Kolejnym problemem to wolno ładująca się strona internetowa. W takim duecie reklama Facebook nie zadziała. I dopóki nie poświęcimy chwili czasu na zmiany, to niestety budżet zostanie „przepalony”. A nam pozostanie niesmak w postaci zniechęcenia do takich działań. Czas zatem...

Czytaj więcej
Szkolenie Facebook – czyli kurs Facebook z Mamą Marketing w formie konsultacji.
Szkolenie Facebook – czyli kurs Facebook z Mamą Marketing w formie konsultacji.

Zmiany na Facebooku, jakie zachodzą obecnie, jedyne co powodują to problemy. Osoby, które kiedyś wykonywały reklamy samodzielnie. Dziś nie potrafią odnaleźć się w tym systemie. Prawdą jest, że kiedyś wystarczyło stworzyć reklamę „Promuj post”. I można było osiągać naprawdę dobre wyniki. Dziś ta forma reklamy nie działa. A stworzenie skutecznej reklamy na Facebooku wymaga dużej wiedzy. Niestety problemy pojawiają się już na etapie konfigurowania zasobów, które Facebook zaleca. Po to, by uskutecznić kampanie reklamowe Facebook ADS. Pracując na co dzień z klientami, zauważyłam problemy. Pojawiają się już na etapie zarządzania Bussines Menegerem. Niestety 90% klientów ma problem z udostępnieniem zasobów...

Czytaj więcej
Reklama na Facebooku – zmiany dla iOS 14
Reklama na Facebooku – zmiany dla iOS 14

O tym, że firma Apple wprowadzi zmiany, było wiadomo od dawna. W styczniu 2021 roku Facebooku rozpoczął wprowadzanie zmian, by jak najlepiej przygotować swoich reklamodawców. Wciąż jednak wiele osób nie jest na te zmiany przygotowanych. Reklamy na Facebooku w związku ze zmianami się zmienią. I mogą okazać się mniej skuteczne. Czy tak będzie? Niestety tak. Zapowiadane zmiany zostały wprowadzone od 26 kwietnia 2021 roku. Czy nadal można reklamować się na Facebooku? Tak, jednak promowanie wymaga zmian, jakie należy wprowadzić. Zarówno w managerze reklam, jak i w witrynie. Na czym polegają zmiany w reklamie na Facebooku w związku ze zmianami iOS...

Czytaj więcej
Reklama na Instagramie – jak ją uruchomić i czy naprawdę warto?
Reklama na Instagramie – jak ją uruchomić i czy naprawdę warto?

Reklama na Facebooku jest bardzo skuteczna. To wie każdy, kto z niej korzysta. Tak samo jest w przypadku Google ADS. Jeśli jednak chcemy iść o krok dalej w promocji naszej firmy. Bądź sklepu internetowego reklamę na Instagramie warto rozważyć. Szczególnie że staje się ona coraz popularniejsza. Jak sam Instagram. Wciąż jednak niewielka cześć właścicieli firm wie, jak rozpocząć działania na Instagramie. I jak skutecznie się promować. Na pewno Instagram i reklama na Instagramie różni się od tej na Facebooku. Jednak sposób jej tworzenia jest bardzo podobny — szczególnie o dobieranie grup docelowych. Reklama na Instagramie — czym jest? Tak samo,...

Czytaj więcej
Właściciel strony na Facebooku – jak go dodać, a jak usunąć?
Właściciel strony na Facebooku – jak go dodać, a jak usunąć?

Od jakiegoś czasu strony na Facebooku — Fan Page nie są już anonimowe. Oczywiście nadal takie się zdarzają. Jednak większość ma już przypisanego właściciela strony. Kim on jest? I jak takiego właściciela dodać, a jak go usunąć? Te pytania coraz częściej pojawiają się na grupach związanych z Social Media. Głównie dlatego, że przyjęło się, że wystarczy być Administratorem Fan Page. Jakie to zdziwienie się pojawia, jeśli w rolach naszej strony widnieje właściciel. Biegnę z odpowiedzią. Właściciel strony na Facebooku — kto może nim zostać? Zazwyczaj wyda się, że właścicielem strony na FB jest jego założyciel. Czyli profil na Facebooku (prywatny)...

Czytaj więcej
Jak skonfigurować zdarzenia konwersji na Facebooku dla iOS 14?
Jak skonfigurować zdarzenia konwersji na Facebooku dla iOS 14?

Obowiązkowa weryfikacja domeny w Menadżerze Firmy na Facebooku to tylko jedna ze zmian. W związku z wprowadzeniem nowych zasad prywatności przez Apple w iOS 14. Zmian, jakie należy wprowadzić w menadżerach reklam na Facebooku; jest więcej. Od 2 tygodniu pojawiają się złowrogo wyglądające komunikaty. Na pewno je widziałeś, prawda? Tak wyglądają przy tworzeniu nowych reklam, prawda? Nic z tego nie rozumiesz. Ja też nie rozumiałam. Byłam zaskoczona, nawet bardziej niż myślisz. Głównie dlatego, że przysporzyło mi to więcej problemów, niż zapowiadano na początku. Jednak postaram się pomóc Ci to ogarnąć. Bo nie jest to takie trudne, jak wygląda. Te wszystkie...

Czytaj więcej
Weryfikacja domeny na Facebooku – jak ją przeprowadzić?
Weryfikacja domeny na Facebooku – jak ją przeprowadzić?

Zmiany w reklamach na Facebooku związane z Apple dla iOS 14, wywołują od dłuższego czasu dyskusje. Głównie wśród osób tworzących reklamy. O tych zmianach było już słychać w 2020 roku. Jednak z początkiem 2021 te zmiany wchodzą w życie. A wraz z nim plaga błędów, jakie wyświetlają się na naszych managerach reklam. Grupy dyskusyjne związane z Social Media każdego dnia. Są zasypywane pytaniami o błędy z konwersją. „O co chodzi? Przecież wszystkie zdarzenia konwersji działają i działały. Dlaczego mam taki błąd? Jak mogę go naprawić?” To właśnie wynik zmian, jakie nadchodzą. Mamy jeszcze czas na ich naprawienie. I wcale nie...

Czytaj więcej
Pozycjonowanie stron – jak wybrać dobrą firmę bądź specjalistę.
Pozycjonowanie stron – jak wybrać dobrą firmę bądź specjalistę.

Każda firma w pewnym momencie potrzebuje dobrego marketingu. Reklama jest dźwignia biznesu. Są jednak działania reklamowe, które można uruchomić w każdym momencie prowadzenia biznesu. Są jednak takie, które czym szybciej zostaną rozpoczęte, tym będą skuteczniejsze. Taką formą reklamy jest na pewno pozycjonowanie stron internetowych. Każda firma obecnie potrzebuje dobrze przeprowadzenia pozycjonowania strony w Google. Można takie pozycjonowanie stron wykonać samemu. Jednak niezbędna jest wiedza i czas. Często jednak właściciele decydują się na zlecenie pozycjonowania w Google specjaliście. Lub firmie, która takie usługi wykonuje. Jak jednak wybrać dobrą firmę bądź specjalistę do SEO? Podpowiadam. Pozycjonowanie stron — jak wybrać dobrą firmę...

Czytaj więcej
  • 1
  • 2
  • 7