Skuteczna reklama na Facebooku na Black Friday.

Black Friday 2020 przypada 27 listopada. To tak zwany Czarny Piątek. Zostało zatem do niego kilka dni. To już ostatni dzwonek, by przygotować reklamę na Facebooku. Niektórzy już rozpoczęli kampanię reklamową. I promują takie wydarzenie jak Black Week. Ty również możesz do nich dołączyć. I promocje przedłużyć aż do Cyber Monday. Szczególnie jeśli reklama na Facebooku dotyczy sklepu internetowego. Pora więc zabrać się za konfigurowanie reklamy na Facebooku. Skuteczna reklama na Facebooku na Black Friday Black Friday to bardzo ważne wydarzenie. Szczególnie w e-commerce. To czas rozpoczynający okres świątecznych zakupów. Dlatego warto zaplanować kampanie wcześniej. Jeśli jednak tego nie zrobiłeś,...

Czytaj więcej
Jak przygotować sklep internetowy na Święta — kilka porad

Ostatni kwartał roku, czyli październik, listopad i grudzień. To najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. W tym sklepów internetowych. Ze statystyk z poprzednich lat można wyczytać, że wiele sklepów w tym czasie może wygenerować nawet o 50% więcej sprzedaży. W 2020 roku sprzedaż internetowa może być jeszcze bardziej popularna. Panująca pandemia korona wirusa skłania nas do wykonywania częstszych zakupów internetowych. Również tych świątecznych. Jednak listopad to ostatni dzwonek. By przygotować swój sklep internetowy do tak dużego natężenia ruch. Jak przygotować sklep internetowy na święta? Przed nami jeszcze takie wydarzenia jak: Black friday — Czarny Piątek (27 listopada 2020) Cyber monday...

Czytaj więcej
Zasada 20% tekstu — poluzowane ograniczenia portalu dla reklamy na Facebooku.

Pod koniec września Facebook rozpoczął rozsyłanie informacji na temat zniesienie limitu treści na grafice reklamowej. Reklamodawcy szybko podzielili się tą informacją dalej. Jak wynika z wiadomości, Facebook postanawia poluzować ograniczenia. Znika bowiem zasada 20% tekstu na Facebooku. Wcześniej limit ten obowiązywał na reklamach FacebookADS. Co to oznacza? Zasada 20% tekstu na Facebook — poluzowane ograniczenia portalu. Początkowo Facebook odrzucał reklamy z grafiką, która posiadała 20% tekstu. Z czasem wprowadził ograniczenia zasięgowe dla tego typu kreacji reklamowej. Pod koniec września jak wynika z informacji, limit ten został zniesiony. Opublikowanych przez Matta Navarra. Eksperta ds. social media. A zasada 20% tekstu na...

Czytaj więcej
Narzędzia SEO — z których warto korzystać.

Każdy specjalista w danej branży potrzebuje narzędzi. Narzędzia są niezbędne do wykonywana pracy. Mechanik potrzebuje kluczy, malarz pędzla. Dokładnie tak samo jest w przypadku specjalisty SEO. On również potrzebuje narzędzi. Narzędzia SEO to narzędzia do analizy skuteczności, multi narzędzia. Również przydatne są narzędzia do testowania parametrów stron internetowych. I narzędzia wspierające. W artykule znajdziecie listę narzędzi SEO, z których warto korzystać. Narzędzia SEO — analiza skuteczności strony www 1.Google Analytics — analytics.google.com W mojej ocenie to najważniejsze narzędzie dla każdego posiadacza strony www. Zarówno właściciel sklepu internetowego, jak i bloga. Z tego narzędzia powinien korzystać każdy. Jak wynika z danych...

Czytaj więcej
Jak połączyć się z czatem supportu Facebooka? – instrukcja

Bez względu na to, czy tworzysz reklamy na Facebooku. Czy prowadzisz Fan Page swojego bloga, sklepu internetowego. Prędzej czy później napotkasz problemy. Z których rozwiązaniem nie jesteś w stanie sobie poradzić samodzielnie. Każdy specjalista od reklamy na Facebooku kontaktuje się z centrum pomocy. Ja również i to w wielu sprawach. Obserwuję wiele grup na Facebooku. Gdzie dość często pojawiają się pytania o sprawy techniczne. Doradzam wtedy by skontaktować się support Facebooka na messenger. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że taka możliwość istnieje. Na bazie doświadczeń postanowiłam stworzyć instrukcję. Jak połączyć się z czat suport Facebook skutecznie. By rozwiązać problem...

Czytaj więcej
Canva — co to jest? Jak można ją wykorzystać do tworzenia grafik?

Jeśli chcesz stworzyć fajną grafikę, ale nie jesteś grafikiem? Potrzebujesz inspiracji na grafiki dla swoich mediów społecznościowych? Z pomocą może przyjść Ci Canva. Canva to narzędzie online, do tworzenia grafik. Dodatkowo posiada bazę inspiracji, które można edytować na własne potrzeby. Pewnie nie raz o niej słyszałeś? Jeśli tak, to warto zacząć z niej korzystać — teraz. Canva — co to jest? Do czego służy Canva online. Program Canva jest intuicyjną aplikacją internetową, do tworzenia grafik. Głównie do Social Media. Jest naprawdę intuicyjna! Nie wymaga zaawansowanej wiedzy graficznej, by stworzyć obrazek. Tworzenie grafiki polega na chwytaniu — przesuwaniu — rozmieszczaniu. To...

Czytaj więcej
Facebook Pixel — czy warto z niego korzystać?

Pixel Facebooka to jedno z ciekawszych narzędzi analitycznych. Pomaga Ci mierzyć skuteczność Twoich reklam na Facebooku. Również działań, jakie podejmują użytkownicy na twojej witrynie. Czy warto korzystać ze wtyczki, którą oferuje nam ten portal społecznościowy? Zdecydowanie tak. Jakie zastosowanie ma Pixel Facebooka? Pixel Facebook ma wiele zastosowań. Pierwsze to zastosowanie analityczne. Po skonfigurowaniu pixela w swojej witrynie uruchomia się automatycznie. Za każdym razem, kiedy ktoś podejmie działanie na stronie www. Pixel gromadzi te działania — zdarzenia. Zapisuje takie zdarzenia jak: wyświetlenie strony głównej wyświetlenie strony produktu dodanie do koszyka zainicjowanie przejścia do kasy zakup Wszystkie zdarzenia zarejestrowane na Twojej witrynie...

Czytaj więcej
Facebook ADS dla małego biznesu — formaty reklam w jakie warto inwestować.

Nie od dziś wiadomo, że reklama Facebook ADS jest bardzo dobrym rozwiązaniem marketingowym dla małego biznesu. Bez względu, czy jesteś fotografem, czy prowadzisz sklep z odzieżą. Warto rozważyć inwestowanie w reklamę na Facebooku właśnie. Mały biznes to również szereg wyzwań. Głównym wyzwaniem to oglądanie każdej złotówki. Jakie formaty reklamy na FB wybrać, by budżet został mądrze spożytkowany? Jest ich kilka, które warto przetestować. Facebook ADS, a Pixel FB Dysponując niewielkim budżetem na reklamę Facebook, ważna jest jego optymalizacja. Wdrożenie odpowiedniego kodu śledzenia — w tym wypadku pixel FB jest kluczowe. Daje on nam możliwość monitorowania wyników kampanii. Jego prawidłowa instalacja...

Czytaj więcej
Menedżer firmy na Facebooku — jak go utworzyć krok po kroku.

Facebook stworzył menedżera firmy. Głównie po to, by ułatwić zarządzanie działalności biznesowej. Menedżer daje nam również możliwość oddzielenia pracy od życia prywatnego. Jeśli dołączysz do niego swoich pracowników. Nie będą oni widzieli Twojego prywatnego profilu. Do czasu kiedy nie dodasz ich do grona znajomych, oczywiście. W menedżerze reklam pracownicy widzą tylko Twoje imie i nazwisko. Oraz służbowy adres e-mail. Widza również strony i konta reklamowe, do których udzielisz im dostępu. Menedżer ma też wiele innych możliwości. Jednak najpierw musisz go założyć. Tworzenie Menedżera firmy na Facebooku (z ang. Facebook Business Manager) Do stworzenia konta w Menedżerze firmy jest Ci niezbędny...

Czytaj więcej
Aktualne wymiary grafik na Facebooku

Kiedyś bardzo często, obecne rzadziej. Mimo to w wielu grupach związanych z Social Media pojawia się pytanie o aktualne wymiary grafik na Facebooku. Dlatego przygotowałam listę. Ułatwi Wam ona tworzenie grafik na FB. Należy pamiętać, że niedopasowany rozmiar grafiki, może być główną przyczyną jego jakości. Szczególnie jeśli grafika ma być grafiką reklamową. Podstawowe grafiki na Facebooku — wymiary Zdjęcie profilowe na Facebooku. Dawniej portal rekomendował wymiany 168 × 168 px. Specjalistów rekomendują, by była to grafika o rozmiarze 320 × 320 px. Z czym się zgadam. Ja tworząc tak zwane zdjęcie profilowe, wykorzystuję rozmiar 500 × 500 px i format...

Czytaj więcej
  • 1
  • 2
  • 6