SEO Copywriting. Kilka słów o inwestowaniu w dobre teksty na bloga, opisy kategorii lub produktów

Content is King – tytuł eseju Billa Gatesa od dłuższego czasu stanowi motto marketerów. Zresztą nic w tym dziwnego. Niejedno case study potwierdziło, że odpowiednia treść strony internetowej, zarówno firmowej jak i e-commerce, jest w stanie przyciągnąć leady, które z czasem zmieniają się w klientów. Artykuły na blogu, opisy produktów, ale także materiały video czy infografiki są w stanie realnie zwiększyć przychody firmy. Dlaczego? Treść w służbie wyszukiwarek Początki funkcjonowania wyszukiwarek i pozycjonowania stron internetowych wyglądały zupełnie inaczej, niż dzisiaj. Jeszcze kilka lat temu firmy tworzyły podstrony nasycone słowami kluczowymi, by dzięki SEO (search engine optimization) zwiększyć swoją widoczność w...

Więcej
Budujesz lub remontujesz? Powinna zainteresować Cię reklama firmy budowlanej!

Firmy budowlane mają szereg możliwości, aby zaprezentować swoją ofertę w Internecie, a także poza nim. Dbałość o promocję jest bardzo ważna, ponieważ konkurencja na rynku jest w tej branży całkiem spora. Warto wykorzystywać dostępne opcje ukierunkowane na zainteresowanie potencjalnego klienta. Jakie działania warto wziąć pod uwagę? Banery na stronach internetowych Umieszczanie swoich banerów w obrębie innych stron internetowych może okazać się bardzo korzystną praktyką. Ważne jest tutaj jednak to, aby dokładnie przeanalizować potencjał określonych witryn w kontekście promowania firmy budowlanej. Warto zainteresować się popularnymi portalami branżowymi, gdyż to właśnie tam mogą zaglądać osoby zainteresowane usługami w zakresie remontów i tym podobnych...

Więcej
Halo centrala tu użyteczne operatory wyszukiwania

Dla większości ludzi na naszej planecie podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji w internecie jest Google, czasem jeszcze znajdzie się miejsce dla Bing’a. Z dobrodziejstw wyszukiwarek korzystam również ja i wielu specjalistów SEO/SEM. Aby oszczędzać czas i umożliwiać otrzymywanie bardziej dopasowanych do naszych potrzeb wyników wyszukiwania obie wyszukiwarki wspierają wykorzystywanie tzw. zaawansowanych operatorów wyszukiwania. Jak ich używać? Często wykorzystywane operatory wyszukiwania Samych operatorów wyszukiwania jest bardzo dużo, warto jednak zapamiętać, chociaż kilka z nich. Często wykorzystywane operatory wyszukiwania to: „” wszystko, co znajduje się w cudzysłowie, będzie musiało występować jako jedna fraza, dokładnie w tej samej formie. Bardzo przydatny operator, gdy...

Więcej
Pozyskiwanie klientów z internetu

Twoja firma dopiero startuje i chcesz pozyskać pierwszych klientów? Może już uruchomiono na Twoje zlecenie kampanie reklamowe w Google Ads albo Facebook Ads, ale są mało skuteczne lub stanowią zbyt duże obciążenie finansowe? Pomogę. Korzystając z wymienionych systemów reklamowych, pozyskam dla Twojej firmy pierwszych klientów z internetu. Jeżeli to zasadne zoptymalizuję już trwające kampanie reklamowe. Mądrzejsze wykorzystanie dostępnego budżetu reklamowego to szansa na przychód, dzięki któremu pokryjesz koszty i zbudujesz nadwyżki finansowe, za które szybciej rozwiniesz firmę. Szybkie pozyskiwanie klientów z internetu a szczegóły techniczne. Żeby w ogóle myśleć o szybkim pozyskaniu pierwszych klientów z internetu, musisz: mieć dobrą ofertę; posiadać perfekcyjnie przygotowaną witrynę, na której konsument znajdzie dokładnie to, czego potrzebuje;...

Więcej
Agencja czy freelancer. Dostęp do narzędzi, efektywność działań marketingowych.

Podejmując decyzję o powierzeniu określonego zlecenia podmiotowi zewnętrznemu, można rozpatrzeć dwie opcje – skorzystanie z usług agencji lub wykorzystanie doświadczenia freelancera. Która z opcji będzie lepsza? Na to nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Najczęściej zlecane zadania podmiotom zewnętrznym obejmują zwykle jednorazowe prace, takie jak projektowanie info grafiki, ale także bardziej złożone, jak np. prowadzenie kampanii marketingowych, tworzenie opisów i kategorii dla branży e-commerce itp. Jeśli zlecenie jest naprawdę spore i pilne, warto rozważyć zatrudnienie agencji, która zatrudnia większą liczbę pracowników. Tylko najlepsi freelancerzy są w stanie sprostać wymagającym zadaniom terminowo. Współpraca z freelancerem Współpraca z „wolnym strzelcem” ma swoje zalety i...

Więcej
Content marketing

Twoja firma jest już gotowa na dobrą i długotrwałą relację z potencjalnymi klientami? Zbudujmy ją wspólnie! Wykorzystamy do tego content marketing. Czym jest? To konsekwentnie realizowana strategia promocji. Polega na tworzeniu wartościowych treści oraz ich promocji wśród potencjalnie zainteresowanych dystrybuowanymi informacjami osób. Planowane publikacje mogą przyjmować różne formy. Najczęściej są to artykuły, infografiki lub wideo. Content marketing a korzyści dla Twojej firmy Lepsza rozpoznawalność firmy. Wizerunek branżowego eksperta. To ważne korzyści, które zyska Twoja firma. Na końcu dobrej strategii content marketingowej jest przede wszystkim zaufanie między firmą a odbiorcami publikowanych przez nią treści. Mając zaufanych odbiorców informacji, łatwiej przekonywać ich...

Więcej
Możliwości Google ADS

System reklamowy Google AdWords dostępny jest dla użytkowników już od 2000 roku. Przez cały ten czas został bardzo rozwinięty. Obecnie znany jest pod nazwą Google Ads. Każdy użytkownik internetu może bezpłatnie założyć sobie konto w tej usłudze. Najbardziej zainteresowani możliwością tworzenia reklam są przedsiębiorcy. Reklamy tworzone w ramach konta Google Ads mogą wyświetlać się w różnych miejscach, w zależności od rodzaju stworzonej kampanii. Jest to więc jedno z narzędzi reklamowych, za pomocą którego można tworzyć kampanie promujące firmową witrynę. Kampanie reklamowe w Google ADS — ale jakie? Skoro wiesz już, że Google Ads służy do tworzenia i wyświetlania reklam to...

Więcej
Artykuł sponsorowany

Promocja z wykorzystaniem artykułów sponsorowanych przybiera obecnie rozmaite postacie i jest dosyć popularna. Zasadniczo taki rodzaj marketingu nazywa się reklamą natywną, ze względu na to, że zazwyczaj nie chodzi tutaj o dosłowne, bezpośrednie i bardzo wymowne podkreślanie treści reklamowej, a raczej o subtelną sugestię ukierunkowaną na osiągnięcie określonego celu — często jest nim odwiedzenie przez czytelnika konkretnego linku. Takie podejście do tematu może być bardzo skuteczne, gdyż odbiorcy komunikatów handlowych mogą nieraz jednocześnie zapoznać się z przydatnymi dla nich informacjami. Chcesz zlecić opublikowanie artykułu sponsorowanego lub interesuje Cię stworzenie strategii, której artykuły sponsorowane będą częścią? Odwiedź podstronę content marketing korzyści oferta....

Więcej
Buzz marketing

Buzz marketing — roznoszenie informacji, przekazywanie wiadomości, plotkowanie, wzbudzanie zainteresowania. Cele kampanii buzz maretingowej dopasowywane są najczęściej do założeń strategii marketingowej. Najczęściej to sugerowanie odpowiedniego produktu lub usługi. Efektem tej formy marketingu może być rozpoznawalności marki czy produktu oraz sprzedaż. Na jakich płaszczyznach można skutecznie przeprowadzić buzz marketing? Duże znaczenie ma aktywność na portalach społecznościowych. To jest wyjściowe miejsce, w którym często inicjuje się kontakt, zaszczepia ciekawość, podrzuca informację, zdjęcie lub filmik. Drugim miejscem, gdzie można skutecznie pomóc internaucie, są branżowe fora tematyczne. Aktywne zabieranie głosu i przekonujący przekaz to gwarancja wzbudzenia zdrowego zainteresowania. Duże znaczenie w buzz marketingu ma...

Więcej
Zaplecze SEO

Temat zaplecza SEO/pozycjonerskiego odmieniono już przez wszystkie przypadki. Mimo to podejmę go, skupiając się tylko na najistotniejszych dla mnie szczegółach, które przybliżają do sukcesu. Przy okazji wspomnę wam o ciekawej alternatywnie dla znanego większości visual composer-a. Chodzi o Elementor — ciekawy system, który również umożliwia ekspresowe tworzenie nieco szybszych stron. Elementor to serce szablonu Monstroid2 z Templatemonster.pl, który testowałam. Co to jest zaplecze SEO? Tym, którzy nie wiedzą, co to jest zaplecze SEO — pozycjonerskie, wyjaśniam, że to przygotowana na potrzeby pozycjonowania strona internetowa lub wiele stron internetowych, które są odpowiednio przygotowane i z których linkowana jest pozycjonowana witryna. Celowo...

Więcej