Artykuł sponsorowany

Promocja z wykorzystaniem artykułów sponsorowanych przybiera obecnie rozmaite postacie i jest dosyć popularna. Zasadniczo taki rodzaj marketingu nazywa się reklamą natywną, ze względu na to, że zazwyczaj nie chodzi tutaj o dosłowne, bezpośrednie i bardzo wymowne podkreślanie treści reklamowej, a raczej o subtelną sugestię ukierunkowaną na osiągnięcie określonego celu — często jest nim odwiedzenie przez czytelnika konkretnego linku. Takie podejście do tematu może być bardzo skuteczne, gdyż odbiorcy komunikatów handlowych mogą nieraz jednocześnie zapoznać się z przydatnymi dla nich informacjami. Chcesz zlecić opublikowanie artykułu sponsorowanego lub interesuje Cię stworzenie strategii, której artykuły sponsorowane będą częścią? Odwiedź podstronę content marketing korzyści oferta....

Więcej
Buzz marketing

Buzz marketing — roznoszenie informacji, przekazywanie wiadomości, plotkowanie, wzbudzanie zainteresowania. Cele kampanii buzz maretingowej dopasowywane są najczęściej do założeń strategii marketingowej. Najczęściej to sugerowanie odpowiedniego produktu lub usługi. Efektem tej formy marketingu może być rozpoznawalności marki czy produktu oraz sprzedaż. Na jakich płaszczyznach można skutecznie przeprowadzić buzz marketing? Duże znaczenie ma aktywność na portalach społecznościowych. To jest wyjściowe miejsce, w którym często inicjuje się kontakt, zaszczepia ciekawość, podrzuca informację, zdjęcie lub filmik. Drugim miejscem, gdzie można skutecznie pomóc internaucie, są branżowe fora tematyczne. Aktywne zabieranie głosu i przekonujący przekaz to gwarancja wzbudzenia zdrowego zainteresowania. Duże znaczenie w buzz marketingu ma...

Więcej
Zaplecze SEO

Temat zaplecza SEO/pozycjonerskiego odmieniono już przez wszystkie przypadki. Mimo to podejmę go, skupiając się tylko na najistotniejszych dla mnie szczegółach, które przybliżają do sukcesu. Przy okazji wspomnę wam o ciekawej alternatywnie dla znanego większości visual composer-a. Chodzi o Elementor — ciekawy system, który również umożliwia ekspresowe tworzenie nieco szybszych stron. Elementor to serce szablonu Monstroid2 z Templatemonster.pl, który testowałam. Co to jest zaplecze SEO? Tym, którzy nie wiedzą, co to jest zaplecze SEO — pozycjonerskie, wyjaśniam, że to przygotowana na potrzeby pozycjonowania strona internetowa lub wiele stron internetowych, które są odpowiednio przygotowane i z których linkowana jest pozycjonowana witryna. Celowo...

Więcej
Cel reklamy internetowej
Cel reklamy internetowej

Jaki jest cel reklamy internetowej, którą prowadzisz lub której prowadzenie zlecasz? Czy realizowana reklama internetowa przynosi efekty? Czy witryna, na którą kierujesz ruch, jest dobrze przygotowana? Jeśli Twoją odpowiedzią jest 3xTAK, to gratuluję. Jeżeli każda wydana przez Ciebie na reklamę internetową złotówka zarabia na siebie, to nie musisz czytać tego wpisu dalej. Niżej napisałam o tym, co robić, żeby efektywność reklamy internetowej była lepsza. Cele działań reklamowych. Nie ważne, z jakich form marketingu internetowego korzystasz. Każde działanie promocyjne powinno wywołać określoną reakcję. Musisz też znać ryzyko. Dla przykładu, jeśli zleciłeś: Pozycjonowanie strony to celem tego działania musi być wzrost liczby...

Więcej
Themeforest, Template Monster – gdzie kupować szablony stron internetowych?

Themeforest i Template Monster to dwa warte uwagi markety internetowe, za których pośrednictwem można kupić dobry szablon (motyw, template) do sklepu internetowego lub strony internetowej. W którym z tych marketów zakup gotowego szablonu sklepu internetowego wypadnie korzystniej i jak go wybrać? Podpowiadam. Themeforest – podstawowe informacje Właścicielem dostępnego pod adresem themeforest.net marketu jest Australijska firma Envato. W markecie Themeforest znaleźć można szablony do popularnych skryptów CMS typu WordPress, Drupal, czy Joomla dla stron internetowych. Dostępne tam są również szablony do sklepów internetowych na skryptach typu PrestaShop, Woocommerce, Magento i innych. Z ciekawszych rozwiązań, które dostępne są na Themeforest, wymienię jeszcze...

Więcej
Ile kosztuje założenie sklepu internetowego i jego utrzymanie?

Wiele osób pytało mnie już o to, ile kosztuje założenie sklepu internetowego Po opisaniu w poprzednim wpisie tego, jak założyć sklep internetowy, postanowiłam jeszcze przybliżyć ceny najpopularniejszych na rynku rozwiązań abonamentowych, z którymi miałam już styczność i porównać je z dedykowanymi wdrożeniami. Na zakończenie garść dobrych porad wraz z moją opinią. Koszt założenia sklepu internetowego – co ma wpływ na jego wysokość? Może się wydawać, że własny sklep internetowy nie wymaga zbyt dużego nakładu, jednak finalnie opłacić trzeba całkiem sporo. Oczywiście nadal jest to mniejsza inwestycja niż sklep stacjonarny, jednak przed podjęciem, jakiejkolwiek decyzji co do wdrożenia warto wiedzieć o...

Więcej
Jak założyć sklep internetowy?

Wiele osób marzących o własnym biznesie decyduje się na założenie sklepu internetowego. W jaki sposób zabrać się do tego zadania? Jak założyć sklep internetowy, który pokochają klienci i dzięki któremu pojawią się w firmie zyski? Podpowiadam. Popularność sklepów internetowych Za bardzo wieloma projektami e-commerce stoją matki, studenci, czy byli pracownicy korporacji. Ich historie sukcesu napędzają kolejnych ludzi do próbowania swoich sił w handlu internetowym. Znajdujesz się w tej grupie i nie wiesz, od czego zacząć? Poniżej, krok po krok opisuję, jak założyć sklep internetowy. Dobra rada! Nim podejmiesz ostateczną decyzję, dokładnie ustal koszty, sprawdź konkurencję i stwórz strategię marketingową. Cztery...

Więcej
Prowadzenie fanpage

Prowadzenie fanpage’a — kilka rzeczy, które warto wiedzieć. Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy, z którego w samej tylko Polsce korzysta ponad 16 milionów Polaków. Tej informacji nie powinno się ignorować. Aktualnie coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę i zaczyna prowadzenie fanpage’a, czyli firmowego konta na Facebooku. Jeżeli jeszcze zastanawiasz się, czy Twoja firma również potrzebuje takiego fanpage’a pozostaw wątpliwości w tyle i zacznij działać! Odwiedzając podstronę content marketing korzyści oferta znajdziesz informacje o tym, w jakim zakresie przy prowadzeniu fanpage możemy podjąć współpracę. Korzyści wynikające z prowadzenia fanpage’a. Prowadzenie firmowego fanpage’a na Facebooku umożliwia działania promocyjne, które według...

Więcej
Marketing internetowy

Marketing internetowy należy do stale rozpowszechniających się dziedzin marketingu. Wynika to z bezpośrednich przenosin wielu współczesnych firm do sieci, gdzie następnie poszukiwani są również potencjalni odbiorcy. Przed decyzją i wdrożeniem reklamy internetowej warto poznać oraz zrozumieć podstawowe zagadnienia związane z marketingiem internetowym. Co to jest marketing internetowy? Mianem marketingu internetowego określa się szereg wszystkich działań promocyjnych, które przeprowadzane są przy wykorzystaniu internetu. Obejmują one proces zarówno opracowywania strategii dla przedstawienia promowanej marki w sposób korzystny wizerunkowo, jak i wprowadzenia na rynek jej produktów lub usług. Głównym celem tych działań jest zwiększenie widoczności reklamowanej firmy w sieci. Podstawowym założeniem marketingu internetowego...

Więcej