Targetowanie reklam na Facebooku na członków grupy — czy to możliwe?
Targetowanie reklam na Facebooku na członków grupy — czy to możliwe?

Możliwość reklamy na Facebooku są ogromne. Specjaliści zajmujący się Facebook ADS, coraz częściej szukają niestandardowych rozwiązań. Które sprawią, że ich kampanie będą skuteczniejsze. Sukces reklamy na Facebooku to znalezienie odpowiedniej grupy odbiorców. Możliwości są, trzeba tylko dokładnie wiedzieć jak taką grupę znaleźć. Ciekawym rozwiązaniem jest targetowanie reklam na Facebooku na członków grupy. I taki target może okazać się bardzo skuteczny. Jednak każdy nowy pomysł, należy przetestować. Targetowanie reklam na Facebooku na członków grupy — czy to możliwe? Na razie, Facebooku nie daje nam prostego sposobu na stworzenie reklamy na członków grupy. Bez względu, czy grupa należy do nas, czy jest...

Czytaj więcej
Skradziony Fan Page na Facebooku — jak go odzyskać?
Skradziony Fan Page na Facebooku — jak go odzyskać?

Obserwując grupy społecznościowe na Facebooku, głównie związane z Social Media. Obserwuję wiele problemów, z jakimi borykają się użytkownicy tego portalu. Grudzień 2020 był rekordowym miesiącem. W którym wiele osób poszukiwało pomocy w zakresie odzyskania Fan Page. Wiele osób dotknął ten problem, po włamaniu na konto prywatne. Takie włamania są nagminne. Dlatego zabezpieczenia profilu, przez logowanie dwuskładnikowe jest bardzo ważne. I zalecane. Jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś — koniecznie wykonaj to teraz! Przezorny, zawsze ubezpieczony. Jednak co zrobić, jeśli takie konto zostanie skradzione? Co w przypadku, jeśli wraz z utraconym profilem prywatnym. Tracisz dostęp do Fan Page i konta reklamowego? Na...

Czytaj więcej
Facebook wiadomości — czy FB usunął ten cel reklamowy?
Facebook wiadomości — czy FB usunął ten cel reklamowy?

Od jakiegoś czasu na grupach Facebooka, związanych z social mediami i reklamą na Facebooku. Pojawiają się zapytania o cel reklamowy „Wiadomości”. Pytania te są związane ze zmianą prawa. I decyzją Facebooka w związku z tym. Ze względu na nowe zasady dotyczące ochrony prywatności w Europie. Facebook wstrzymał możliwość korzystania z niektórych kampanii dotyczących wiadomości właśnie. A trwające kampanie zostały wstrzymane. A pewne reklamy dotyczące właśnie Wiadomości są niedostępne. Co to oznacza? Wyjaśniam. Facebook wiadomości — czy FB usunął ten cel reklamowy? Uspokoję was, ale Facebook nie usunął tego celu reklamowego. A jedynie zmienił sposób, w jaki będzie wyświetlał wasze reklamy...

Czytaj więcej
Lista błędów w reklamie na Facebooku.
Lista błędów w reklamie na Facebooku.

Reklama Facebook obecnie jest najpopularniejszym narzędziem reklamowych. Wiele firm opiera swoje działania właśnie z wykorzystaniem Facebook ADS. Głównym celem reklamowym, jaki chcemy osiągnąć za pomocą tego narzędzia, jest sprzedaż. Jak wynika z danych, około 80 milionów fan page’y na Facebooku. To profile należące do małych i średnich firm. A 24,2% z nich korzysta z płatnej reklamy Facebook ADS. Niestety w wielu reklamach są popełniane błędy. Co w wielu przypadkach wpływa na jej skuteczność. Jednak błędy zawsze można naprawić. W tym wypadku — trzeba. Przygotowałam listę błędów w reklamie na Facebooku. Błędy w reklamie na Facebooku — lista Reklama na Facebooku...

Czytaj więcej
Skuteczna reklama na Facebooku na Black Friday.
Skuteczna reklama na Facebooku na Black Friday.

Black Friday 2020 przypada 27 listopada. To tak zwany Czarny Piątek. Zostało zatem do niego kilka dni. To już ostatni dzwonek, by przygotować reklamę na Facebooku. Niektórzy już rozpoczęli kampanię reklamową. I promują takie wydarzenie jak Black Week. Ty również możesz do nich dołączyć. I promocje przedłużyć aż do Cyber Monday. Szczególnie jeśli reklama na Facebooku dotyczy sklepu internetowego. Pora więc zabrać się za konfigurowanie reklamy na Facebooku. Skuteczna reklama na Facebooku na Black Friday Black Friday to bardzo ważne wydarzenie. Szczególnie w e-commerce. To czas rozpoczynający okres świątecznych zakupów. Dlatego warto zaplanować kampanie wcześniej. Jeśli jednak tego nie zrobiłeś,...

Czytaj więcej
Jak przygotować sklep internetowy na Święta — kilka porad
Jak przygotować sklep internetowy na Święta — kilka porad

Ostatni kwartał roku, czyli październik, listopad i grudzień. To najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. W tym sklepów internetowych. Ze statystyk z poprzednich lat można wyczytać, że wiele sklepów w tym czasie może wygenerować nawet o 50% więcej sprzedaży. W 2020 roku sprzedaż internetowa może być jeszcze bardziej popularna. Panująca pandemia korona wirusa skłania nas do wykonywania częstszych zakupów internetowych. Również tych świątecznych. Jednak listopad to ostatni dzwonek. By przygotować swój sklep internetowy do tak dużego natężenia ruch. Jak przygotować sklep internetowy na święta? Przed nami jeszcze takie wydarzenia jak: Black friday — Czarny Piątek (27 listopada 2020) Cyber monday...

Czytaj więcej
Zasada 20% tekstu — poluzowane ograniczenia portalu dla reklamy na Facebooku.

Pod koniec września Facebook rozpoczął rozsyłanie informacji na temat zniesienie limitu treści na grafice reklamowej. Reklamodawcy szybko podzielili się tą informacją dalej. Jak wynika z wiadomości, Facebook postanawia poluzować ograniczenia. Znika bowiem zasada 20% tekstu na Facebooku. Wcześniej limit ten obowiązywał na reklamach FacebookADS. Co to oznacza? Zasada 20% tekstu na Facebook — poluzowane ograniczenia portalu. Początkowo Facebook odrzucał reklamy z grafiką, która posiadała 20% tekstu. Z czasem wprowadził ograniczenia zasięgowe dla tego typu kreacji reklamowej. Pod koniec września jak wynika z informacji, limit ten został zniesiony. Opublikowanych przez Matta Navarra. Eksperta ds. social media. A zasada 20% tekstu na...

Czytaj więcej
Narzędzia SEO — z których warto korzystać.

Każdy specjalista w danej branży potrzebuje narzędzi. Narzędzia są niezbędne do wykonywana pracy. Mechanik potrzebuje kluczy, malarz pędzla. Dokładnie tak samo jest w przypadku specjalisty SEO. On również potrzebuje narzędzi. Narzędzia SEO to narzędzia do analizy skuteczności, multi narzędzia. Również przydatne są narzędzia do testowania parametrów stron internetowych. I narzędzia wspierające. W artykule znajdziecie listę narzędzi SEO, z których warto korzystać. Narzędzia SEO — analiza skuteczności strony www 1.Google Analytics — analytics.google.com W mojej ocenie to najważniejsze narzędzie dla każdego posiadacza strony www. Zarówno właściciel sklepu internetowego, jak i bloga. Z tego narzędzia powinien korzystać każdy. Jak wynika z danych...

Czytaj więcej
Jak połączyć się z czatem supportu Facebooka? – instrukcja

Bez względu na to, czy tworzysz reklamy na Facebooku. Czy prowadzisz Fan Page swojego bloga, sklepu internetowego. Prędzej czy później napotkasz problemy. Z których rozwiązaniem nie jesteś w stanie sobie poradzić samodzielnie. Każdy specjalista od reklamy na Facebooku kontaktuje się z centrum pomocy. Ja również i to w wielu sprawach. Obserwuję wiele grup na Facebooku. Gdzie dość często pojawiają się pytania o sprawy techniczne. Doradzam wtedy by skontaktować się support Facebooka na messenger. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że taka możliwość istnieje. Na bazie doświadczeń postanowiłam stworzyć instrukcję. Jak połączyć się z czat suport Facebook skutecznie. By rozwiązać problem...

Czytaj więcej
Canva — co to jest? Jak można ją wykorzystać do tworzenia grafik?

Jeśli chcesz stworzyć fajną grafikę, ale nie jesteś grafikiem? Potrzebujesz inspiracji na grafiki dla swoich mediów społecznościowych? Z pomocą może przyjść Ci Canva. Canva to narzędzie online, do tworzenia grafik. Dodatkowo posiada bazę inspiracji, które można edytować na własne potrzeby. Pewnie nie raz o niej słyszałeś? Jeśli tak, to warto zacząć z niej korzystać — teraz. Canva — co to jest? Do czego służy Canva online. Program Canva jest intuicyjną aplikacją internetową, do tworzenia grafik. Głównie do Social Media. Jest naprawdę intuicyjna! Nie wymaga zaawansowanej wiedzy graficznej, by stworzyć obrazek. Tworzenie grafiki polega na chwytaniu — przesuwaniu — rozmieszczaniu. To...

Czytaj więcej