Własny sklep internetowy

Własny sklep internetowy to szansa na spełnienie marzeń o pracy na swoim lub dodatkowy dochód po godzinach i…spore wyzwanie. Skoro tu jesteś to znaczy, że szukasz informacji o tym, jak promować już posiadany albo jak założyć sklep internetowy. Przyda Ci się moje wsparcie. Chętnie zajmę się stworzeniem gotowego sklepu internetowego, za który zapłacisz tylko raz lub wypromuję już istniejącą platformę sprzedażową. Jeżeli potrzebny Ci własny sklep internetowy to jego stworzenie kosztować Cię będzie od 2000 zł do 6000 zł netto. Standardowy sklep internetowy, który ma: przemyślaną strukturę opisanych kategorii; wdrożone podstawowe produkty Twojej firmy; certyfikat SSL; dostosowaną do urządzeń mobilnych szatę graficzną oraz logo; atrakcyjne banery reklamowe; system...

Więcej
Reklama w internecie

Spodziewałam się Ciebie. Wiem, że masz już za sobą walkę o wyższą sprzedaż, pozyskanie jakościowych leadów i dobrze przygotowaną witrynę internetową. Oboje wiemy, że mimo starań nie było wielu powodów do świętowania zwycięstwa. Nie poddawaj się jeszcze. Pomogę. Nazywam się Wioleta Cebulak. Jestem właścicielką marki Mama Marketing. Skutecznie pozyskuję jakościowy ruch i klientów z internetu. Jestem rozwiązaniem Twoich problemów. Dobre podstawy i czas na reklamę internetową. Żeby reklama w internecie „zarobiła na siebie” potrzebujesz: Perfekcyjnie przygotowanej i łatwej w użytku strony internetowej, na której „powieszona” jest firmowa oferta. Dobrej analizy sytuacji rynkowej. Przemyślanej strategii marketingowej, do której podałeś informację o tym, jaki zwrot z inwestycji każdego 1000 zł w...

Więcej
Efekty link buildingu

Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy 3. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): 4. Systematyczne pozyskiwanie linków tematycznych o określonych parametrach. Sklep internetowy. Branża zdrowie. Blisko milion wyników wyszukiwania. Konkurencja średnia. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): Poprzednia strona>> *ostatnia aktualizacja 2017 rok.

Więcej
Obsługa stron społecznościowych

Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie zagwarantuje realizację założonych celów. W czasie swojej pracy zajmowałam się różnymi profilami społecznościowymi firm. Przykładowe profile społecznościowe, nad którymi pracuję lub pracowałam to: https://www.instagram.com/katarzynamichalak_pisarka/ https://www.facebook.com/zajazdprzygoscincu/ https://www.facebook.com/ZieloneWarkocze https://www.facebook.com/personalnadieta/ https://www.facebook.com/butik.just.luxury/ https://www.facebook.com/karczmachelminska https://www.facebook.com/zielonabrygadapl/ https://www.facebook.com/juliastylepl/ https://www.facebook.com/Freeshion https://www.instagram.com/freeshion https://pl.pinterest.com/freeshion/ https://www.instagram.com/urodaizdrowie.pl/ https://www.facebook.com/urodaizdrowie123 https://www.facebook.com/KrolowaShoppingu/ Obsługa stron społecznościowych – przykład przemyślanego prowadzenia firmowego fanpage’a. Usługa realizowana w podstawowym wariancie z budżetem 300 zł netto od lipca 2017 roku. Cel wzrost konwersji sprzedażowych. Dane statystyczne z Google Analytics. Porównanie rok do roku. Kliknij obrazek, aby go powiększyć: Płatna reklama na Facebooku – przykład: Poniżej prezentuję przykład dobrze przygotowanej – płatnej reklamy na Facebooku. Celem...

Read More
Katalogowanie stron

Katalogowanie stron – czy warto dodawać strony do katalogów i baz firm? Katalogowanie stron należy wciąż do najtańszych metod pozyskiwania linków. Systematycznie sprawdzam ich wpływ na pozycjonowanie linkowanej witryny. Analizuję też kondycję katalogów z bazy, na której pracuję. Wnioski z moich analiz jasno wskazują na to, że tylko linki z wybranych katalogów stron, wizytówek NAP i baz firm warto pozyskać. Wizytówki NAP – skuteczniejsze pozycjonowanie lokalne Tworzenie wizytówek NAP (ang. Name/Address/Phone) w popularnych serwisach internetowych to dobre wsparcie pozycjonowania lokalnego. Podobnie jak katalogowanie stron – wybrane wizytówki NAP mają pozytywny wpływ na linkowaną stronę. Publikowanie wizytówek NAP z identycznymi danymi firmy (nazwa, adres, telefon) na wybranych stronach internetowych, które to umożliwiają,...

Więcej
Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy z Mamą Marketing Między innymi przez sukces Facebooka marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) w Polsce stał się skutecznym sposobem na podtrzymanie więzi z dotychczasowymi klientami oraz pokazanie i reklamę oferty firmy wśród wybranej grupy użytkowników portali społecznościowych. Wybierane najczęściej przez przedsiębiorców prowadzenie firmowego fanpage + płatna reklama na Facebooku oraz sprzedaż z pomocą działań WoMM-owych na tym i innych portalach społecznościowych przynosi naprawdę dobre efekty – wzrost sprzedaży. Warto o tym pamiętać, jeżeli przeznaczony na inwestycję w reklamę budżet jest ograniczony, a celem założonej strategii marketingu internetowego firmy jest zwiększenie sprzedaży lub stworzenie bliższej więzi z dotychczasowymi klientami. Dlaczego warto ze mną współpracować i jak w zakresie marketingu społecznościowego pomagam właścicielom...

Więcej
Marketing szeptany / Buzz marketing / WoMM

Marketing szeptany z Mamą Marketing: Szczegółowa analiza oferty Twojej firmy. Indywidualnie przygotowana strategia. Kampania trwająca minimum 3 miesiące. Stały monitoring internetu. Budżet od 1000 zł netto miesięcznie. Szybkie reakcje/inspirowanie dyskusji. Etyczne działania. Dedykowany specjalista/zespół. Raport co 30 dni lub na życzenie. Możliwość wstrzymania/zakończenia współpracy bez konsekwencji. Oferta także dla link builderów. Napisz w sprawie wiążącej oferty lub zadzwoń – +48607308754. Zaraz pod formularzem kontaktowym znajdziesz wiele istotnych informacji na temat marketingu szeptanego. Zachęcam Cię dodatkowo do lektury tej treści. Chcąc zrozumieć, czym jest i jak działa marketing szeptany, musisz wiedzieć, że ta forma reklamy ma naprzemiennie stosowane nazewnictwo. W artykułach internetowych i różnych ofertach agencji...

Więcej
Efekty linkowania

Efekty linkowania – cel poprawa pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy Przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności niektóre publikowane informacje nie zawierają danych wrażliwych. 1. Efekt kilkumiesięcznego pozyskiwania linków zbliżonych tematycznie (linki z dobrze widocznych w witryn w wyszukiwarce lub odnośniki z nieprzeciążonych stron zapleczowych) dla zoptymalizowanego sklepu internetowego: Screen z Stat4SEO (kliknij, aby powiększyć): 2. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby...

Więcej