Themeforest i Template Monster to dwa warte uwagi markety internetowe, za których pośrednictwem można kupić dobry szablon (motyw, template) do sklepu internetowego lub strony internetowej. W którym z tych marketów zakup gotowego szablonu sklepu internetowego wypadnie korzystniej i jak go wybrać? Podpowiadam. Themeforest – podstawowe informacje Właścicielem dostępnego pod adresem themeforest.net marketu jest Australijska firma Envato. W markecie Themeforest znaleźć można szablony do popularnych skryptów CMS typu WordPress, Drupal, czy Joomla dla stron internetowych. Dostępne tam są również szablony do sklepów internetowych na skryptach typu PrestaShop, Woocommerce, Magento i innych. Z ciekawszych rozwiązań, które dostępne są na Themeforest, wymienię jeszcze...
Prowadzenie fanpage
Przyjęło się i często powtarza. Że prowadzenie fanpage firmy przyniesie jej właścicielowi wymierne korzyści. Tylko częściowo się z tym zgadzam. Mimo że Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy. Korzysta z niego wiele milionów Polaków. To prowadzenie fanpage na FB firmy w wielu przypadkach pozostaje obligatoryjne. Po latach świadczenia usług marketingowy. Także w zakresie prowadzenia Facebooka dla firm. Z pełną odpowiedzialnością to potwierdzam. Wiem, że ta forma marketingu ma znaczący wpływ. Głównie na zwiększenie przychodu tej firmy. Której właściciel oferuje poszukiwane dobra. Takie oferty w każdym przypadku musiały być prezentowane w odpowiedni sposób. Tylko tym użytkownikom portalu, którym były dedykowane. Po co...
Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku zyskuje coraz większą popularność zarówno wśród dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm. Czym charakteryzuje się taka forma promowania własnej działalności? Ile kosztuje reklama na Facebooku? Wreszcie czy reklama na Facebooku jest skuteczna? Odpowiadam. Czym jest reklama na Facebooku? Facebook jest jednym z najpopularniejszych na świecie serwisem społecznościowym. Na którym swoje profile posiada obecnie ponad 11 milionów polskich użytkowników. Portal ten coraz częściej wykorzystywany jest jako niezwykle skuteczny nośnik reklamy internetowej. Aby promować w ten sposób własną działalność. Trzeba posiadać prywatny profil oraz zweryfikowane konto reklamowe. Bardzo przydatnym narzędziem w reklamie na Facebooku jest również manager firmy. Efektywna...
Case study kampanii reklamowych
Poniżej prezentujemy krótkie case study kampanii reklamowych, czyli omówienie wybranych działań promocyjnych, które zrealizowaliśmy. Podsumowanie roku: Reklama sklepu internetowego na Facebooku, dzięki SEO i marketingowi treści Kategoria: Sklep internetowy Cel: Uporządkowanie zastanej sytuacji. Zwiększenie sprzedaży. Podjęte działania: Dopracowanie obecnej kampanii reklamowej na Facebooku i późniejsza jej modyfikacja po analizie dostępnych informacji. Skutek wielomiesięcznej pracy w tym zakresie to obniżenie kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu przychodów. W zakresie SEO powadzono systematyczną optymalizację. Przebudowano w możliwym zakresie profil linków i „przykryto” słabsze odnośniki. Marketing treści to wspierająca pozycjonowanie dystrybucja materiałów. Mimo ograniczeń i pozornie straconej pozycji względem trudnej konkurencji, systematyczna i cierpliwa praca...
Efekty link buildingu
Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy 3. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): 4. Systematyczne pozyskiwanie linków tematycznych o określonych parametrach. Sklep internetowy. Branża zdrowie. Blisko milion wyników wyszukiwania. Konkurencja średnia. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): Poprzednia strona>> *ostatnia aktualizacja 2017 rok.
Obsługa stron społecznościowych
Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie gwarantuje realizację KPI. W czasie swojej pracy zajmowaliśmy się różnymi mediami firmowymi. Przykładowe profile społecznościowe, które aktualizowaliśmy: https://www.instagram.com/katarzynamichalak_pisarka/ https://www.facebook.com/zajazdprzygoscincu/ https://www.facebook.com/ZieloneWarkocze https://www.facebook.com/personalnadieta/ https://www.facebook.com/butik.just.luxury/ https://www.facebook.com/karczmachelminska https://www.facebook.com/zielonabrygadapl/ https://www.facebook.com/juliastylepl/ https://www.facebook.com/Freeshion https://www.instagram.com/freeshion https://pl.pinterest.com/freeshion/ https://www.instagram.com/urodaizdrowie.pl/ https://www.facebook.com/urodaizdrowie123 https://www.facebook.com/KrolowaShoppingu/ Obsługa stron społecznościowych – przykład przemyślanego prowadzenia firmowego fanpage’a. Usługa realizowana w podstawowym wariancie z budżetem 300 zł netto od lipca 2017 roku. Cel wzrost konwersji sprzedażowych. Dane statystyczne z Google Analytics. Porównanie rok do roku. Kliknij obrazek, aby go powiększyć: Płatna reklama na Facebooku – przykład: Poniżej prezentujemy przykład dobrze przygotowanej – płatnej reklamy na Facebooku. Celem kampanii było uzyskanie jak największej liczby...
Marketing społecznościowy
Marketing społecznościowy z Mamą Marketing Między innymi przez sukces Facebooka marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) w Polsce stał się skutecznym sposobem na podtrzymanie więzi z dotychczasowymi klientami oraz pokazanie i reklamę oferty firmy wśród wybranej grupy użytkowników portali społecznościowych. Wybierane najczęściej przez przedsiębiorców prowadzenie firmowego fanpage + płatna reklama na Facebooku oraz sprzedaż z pomocą działań WoMM-owych na tym i innych portalach społecznościowych przynosi naprawdę dobre efekty – wzrost sprzedaży. Warto o tym pamiętać, jeżeli przeznaczony na inwestycję w reklamę budżet jest ograniczony, a celem założonej strategii marketingu internetowego firmy jest zwiększenie sprzedaży lub stworzenie bliższej więzi z dotychczasowymi klientami. Dlaczego warto ze mną współpracować i jak w zakresie marketingu społecznościowego pomagam właścicielom...
Efekty linkowania
Efekty linkowania – cel poprawa pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy Przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności niektóre publikowane informacje nie zawierają danych wrażliwych. 1. Efekt kilkumiesięcznego pozyskiwania linków zbliżonych tematycznie (linki z dobrze widocznych w witryn w wyszukiwarce lub odnośniki z nieprzeciążonych stron zapleczowych) dla zoptymalizowanego sklepu internetowego: Screen z Stat4SEO (kliknij, aby powiększyć): 2. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby...