Efekty link buildingu

4. Podlinkowanie linkami tematycznie powiązanymi z organizacją imprez okolicznościowych oraz wykorzystanie linku typu site-wide. 20 linków+1 site-wide :

raport 4

5. Jednorazowe podlinkowanie w ramach ustalonego budżetu linkami zbliżonymi tematycznie do branży „promocje” witryny typu landing page. Linkowanie po ustawieniu nowych przekierowań – zmiana formy wyświetlania linków do strony głównej i podstron. Link Building ukierunkowany głównie na poprawę wyników w wyszukiwarce mobilnej.

podlinkowanie-pazdziernik

6. 30 linków tematycznych zleconych dodatkowo przez zawirowania po ostatniej aktualizacji algorytmu. Branża motoryzacyjna. Ponad 500 tysięcy wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Linkowanie w ramach outsourcingu SEO.

linkowanie-screen

7. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000 wywołań miesięcznie.

link-building-screen

Poprzednia strona>>

*Ostatnia aktualizacja grudzień 2016 roku

Szybki kontakt

W przypadku jakichkolwiek zapytań zapraszam do kontaktu pod numerem 607-308-754 lub za pośrednictwem dostępnego na stronie formularza kontaktowego.

Rozliczenia

Jako freelancer swoje usługi rozliczam w oparciu o umowy cywilno-prawne. Wystawiam również FV w ramach Grupy MMarketing.