Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy

3. Podlinkowanie podstrony linkami tematycznymi o określonych parametrach SEO. Usługa powtarzana w różnych odstępach. Ogólnopolski portal ogłoszeniowy B2B. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Konkurencja średnia. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Stabilne efekty link buildingu.

Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć):

efekty link buildingu portalu b2b

4. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje.

Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć):

 efekty link buildingu sklepu modowego

Poprzednia strona>>

*ostatnia aktualizacja czerwiec 2017 roku.