Każda reklama na Facebooku musi mieć jakiś cel. Głównie w moich kampaniach jest to sprzedaż lub pozyskanie klienta. Tworzę też kampanie na zapis na webinar, czy szkolenie. Poniżej prezentuje wyniki kampanii Facebook ADS, które udało mi się wypracować dla obsługiwanych klientów. Facebook ADS daje wiele możliwości dla biznesu, które wykorzystuje — z sukcesem. Wszystko to, po to by moje reklamy na Facebooku były zadowalające. A wyniki opłacalne. Zobacz poniższe case study reklam na Facebooku. Jeśli uważasz, że i Tobie mogę pomóc w skutecznej reklamie, zapraszam do kontaktu.

Reklama na Facebooku — sklep wędkarski

Kampania reklamowa z wykorzystaniem Facebook ADS dla sklepu internetowego. Przed rozpoczęciem kampanii został zainstalowany Pixel Facebooka, skonfigurowane poprawnie jego zdarzenia. Zgodnie z wymogami została również zweryfikowana domena i zdefiniowane zdarzenia dla tej witryny. Dodatkowo z wykorzystaniem odpowiednich narządzi, zostały importowane produkty do katalogu produktowego. Co dało możliwość stworzenia reklamy z celem „Sprzedaż z katalogu”.

Cel kampanii: zwiększenie ruchu i ilości zamówień w witrynie.

Budżet: 3 886 zł

551 ZAMÓWIEŃ

Wartość: 162 611,33 zł 

ROAS 4 464 %

Nie wierzysz mi na słowo? Zobacz screen z kampanii TUTAJ!

Reklama na Facebooku — sklep z odzieżą damską

Kampania dla sklepu z odzieżą damską była prowadzona w okresie od 1 do 31 maja 2021. Przed rozpoczęciem działań, w sklepie został zainstalowany Pixel Facebooka oraz uzupełniony katalog. Co dało możliwość prowadzenia kampanii reklamowej z wykorzystaniem celu „Sprzedaż z katalogu” W wymienionym okresie kampania była również prowadzona z celem ruch, w celu możliwości optymalizacji i zgromadzenia grupy odbiorców.

Cel kampanii: zwiększenie ruchu i ilości zamówień w witrynie.

Budżet: 2075,29

193 ZAMÓWIEŃ

Wartość:  29 391,20 zł 

ROAS 1 416 %

W czerwcu została wprowadzona optymalizacja reklamy. Klientka zadała o szybkość wczytywania strony. Oraz poprawę zdjęć produktowych, oraz opisy zgodnie z wytycznymi. To pozwoliło na zwiększenie liczby zamówień o prawie 40%. W ramach przeznaczonego budżetu udało się wygenerować 258 konwersji o wartości 45 995,08 zł. A średni koszt pozyskania zamówienia wyniósł 9,56 zł

Budżet: 2446,71

258 ZAMÓWIEŃ

Wartość: 45 995,08 zł

ROAS 1865 %

Zobacz screeny z innych kampanii TUTAJ!

Branża: Sklep internetowy — gastronomia

Kampania reklamowa dla tego sklepu była przeze mnie prowadzona od 1 do 30 czerwca 2020. Sklep zostało nowo uruchomiony, dlatego przed rozpoczęciem kampanii został zainstalowany Pixel Facebooka, prawidłowo zdefiniowane zdarzenia. Oraz stworzony sklep na Facebooku i wypełniony produktami. Co dało możliwość skorzystania z celu „Sprzedaż z katalogu”. Poniżej prezentuje wynik kampanii w pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii Facebook ADS:

Cel kampanii: zwiększenie ruchu i ilości zamówień w witrynie.

Budżet: 702,63 zł

169 ZAMÓWIEŃ

Wartość 19 662,50 zł

ROAS 2798 %

Zobacz screen z kampanii — tutaj!

W lipcu 2020 została przeprowadzona optymalizacja reklamy. Witryna została dostosowana do wymagań klienta. Pojawiły się nowe metody płatności. Produkty zyskały nowe zdjęcia oraz opisy. Sama witryna została zoptymalizowana, co pozwoliło na szybsze ładowanie jej na urządzeniach mobilnych. Po zmianach, na działania został przeznaczony większy budżet. A reklama wygenerowała poniższe wyniki:

Budżet: 1 811,01 zł

152 ZAMÓWIEŃ

Wartość: 24 415,60 zł 

ROAS 1956 %

Zobacz wyniki kampanii na screenie tutaj!

Branża: Sklep internetowy — dietetyka

Kampania reklamy na Facebooku dla dietetyka klinicznego była prowadzona od 1 do 31 sierpnia 2020. Klienta nie dysponowała dużym budżetem reklamowym. Zostało jej zaproponowanie rozwiązanie optymalizacji. Efektem działań jest zwiększenie sprzedaży oraz ruchu na stronie www.

Cel kampanii: zwiększenie ruchu i ilości zamówień w witrynie.

Budżet: 387,40 zł

38 ZAMÓWIEŃ

Wartość: 3 917,93 zł

ROAS 1011%

Zobacz wyniki kampanii z managera reklam tutaj!

Branża: Architekt wnętrz

Kampania była prowadzona w celu pozyskiwania klientów zainteresowanych współpracą z architektem wnętrz. Kampania była prowadzona od 1 do 31 sierpnia 2020.

Budżet: 763,79 zł

109 LEADÓW

KOSZT 7,01 ZŁ

Zobacz screen wyników tutaj!

Branża: Sklep internetowy z dermokosmetykami

Kampania reklamy na Facebooku dla sklepu z dermokosmetykami była prowadzona od 1 do 30 listopada 2020. Klient nie dysponował dużym budżetem reklamowym. Przed rozpoczęciem działań został zainstalowany Pixel Facebooka, oraz poprawnie skonfigurowane zdarzenia. Celem kampanii było zwiększenie ruchu oraz ilości zamówień.

Cel kampanii: zwiększenie ruchu i ilości zamówień w witrynie.

Budżet: 1 070,41 zł

48 ZAKUPÓW

ROAS 1212 %

Tak wypadła kampania — zobacz tutaj!

W dalszych etapach kampanii została wprowadzona jej optymalizacja. Zgodnie z wytycznymi zostało przyśpieszone ładowanie się strony sklepu. Klient również zmienił opisy produktów. To pozwoliło ograniczyć koszty, a zwiększyć ilość zamówień oraz ich wartość. okresie od 1 do 28 lutego 2021 kampania została zoptymalizowana dla tego klienta. Co pozwoliło ograniczyć koszty i zwiększyć ilość zamówień. W tym okresie udało się w kwocie budżetu 1111,41 zł udało się wygenerować 53 zakupy o łącznej wartości 15 534,44 zł.

Budżet: 1 111,41 zł

53 ZAKUPÓW

Wartość: 15 543,44 zł

Nie musisz wierzyć mi na słowo — zobacz!

Branża: Prawo

Kampania reklamy na Facebooku na zapis na webinar była prowadzona od 1 do 30 stycznia 2021. Klientka nie dysponował dużym budżetem reklamowym. Celem kampanii był zapis na listę osób zainteresowanych wydarzeniem. W ramach współpracy zostało stworzone kilka zdarzeń niestandardowych. Konwersją było potwierdzenie uczestnictwa oraz zapis na listę mailingową. Ilość miejsc na każdy z webinarów to 200 osób. Dzięki kampanii udało się ten cel zrealizować w ponad 50%.

Budżet: 591,25 zł

221 ZAPISÓW

KOSZT 2,69 ZŁ

Tak wyglądała kampania — zobacz!

Branża: Edukacja

Reklama na Facebooku była ustawiona na zapis na webinar. Była prowadzona od 4 lutego do 30 marca 2021 . Klientka nie dysponował dużym budżetem reklamowym. Celem kampanii był zapis na listę osób zainteresowanych webinarem dla nauczycieli. W ramach współpracy zostało stworzone zdarzenie subskrypcja. Tak by kampania była jak najbardziej wydajna. Konwersją było potwierdzenie uczestnictwa w webinarze oraz zapis na listę mailingową. Dzięki kampanii udało się ten cel zrealizować w ponad 150%.

Budżet: 841,08 zł

833 subskrypcje

Więcej danych z kampanii — tutaj!

Branża: Edukacja

W okresie od 1 do 31 marca 2021 prowadziłam kampanię dla właścicielki kursu psychologicznego. Celem kampanii był zapis na szkolenie i listę mailingową. Klienta nie dysponowała dużym budżetem.

Budżet: 505,10 zł

574 ZAPISY

KOSZT 0,88 ZŁ

Zobacz screen z wyników kampanii tutaj!


Zobacz więcej z mojej oferty: