Marketing szeptany / Buzz marketing / WoMM

Według definicji marketing szeptany to forma marketingu, która ułatwia dotarcie do wybranego użytkownika internetu z odpowiednią informacją np. o interesującym go produkcie lub usłudze. Ta częściowa definicja marketingu szeptanego może zostać rozszerzona m.in. o działania offline. Moim celem jest jednak przybliżenie jakościowego marketingu szeptanego (community marketing) w internecie, którym po odpowiednich przygotowaniach zajmuję się w zgodzie z prawem. Tego rodzaju działania mogą być prowadzone w imieniu marki lub przez wiarygodnych użytkowników forów albo grup dyskusyjnych w mediach społecznościowych. Priorytetem kampanii marketingu szeptanego powinna być spontaniczność i naturalność przekazu. To znaczy, że nakierowaniem na produkt lub usługę powinien zajmować się w...

Więcej
Efekty linkowania

Efekty linkowania – cel poprawa pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy Przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności niektóre publikowane informacje nie zawierają danych wrażliwych. 1. Efekt kilkumiesięcznego pozyskiwania linków zbliżonych tematycznie (linki z dobrze widocznych w witryn w wyszukiwarce lub odnośniki z nieprzeciążonych stron zapleczowych) dla zoptymalizowanego sklepu internetowego: Screen z Stat4SEO (kliknij, aby powiększyć): 2. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby...

Więcej