Przed rozpoczęciem kampanii marketingu szeptanego

Co to jest i ile kosztuje WoMM? Definicja: WoMM to działanie reklamowe, którego celem jest dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem wyglądającego na „naturalny” przekazu. Cena: Publikacja jednego postu dobrej jakości kosztuje od 6,5 zł brutto. Finalnie wycena zależna jest od szczegółów zlecenia i często podlega negocjacji. „Kodeks szeptacza” Szeptacz zawodowo zajmujący się marketingiem szeptanym sugeruje informację o produkcie/ofercie, którą zna. Wskazuje jednakowo na jej plusy, a gdy potrzeba także wybrane minusy. Wpisy przez niego publikowane powinny znajdować się wyłącznie w temacie i na temat. Jego działania powinny być realizowane w taki sposób, by osiągnąć założony cel. Celem...

Więcej
AdWords – płatna reklama online w wyszukiwarce Google

Co to jest AdWords? AdWords to system, w którym użytkownik ma możliwość skorzystania z płatnej reklamy w wyszukiwarce Google. Reklamy AdWords wyświetlane są zazwyczaj u góry oraz po prawej stronie wyników wyszukiwania. Zdarza się, że kampanie reklamowe można zobaczyć również na dole okna wyszukiwarki oraz w zależności od ustawień na stronach zweryfikowanych partnerów Google. Reklamodawcy płacą w systemie AdWords za każde kliknięcie ich reklamy (model PPC). Tyle teorii. Warto wspomnieć o cieniach i blaskach tej możliwości reklamy. Minusy AdWords Wielu przedstawicieli firm doskonale wie, co to jest AdWords i do czego ten system służy. Niektórzy prawdopodobnie ulegli lub złudnemu przekonaniu...

Więcej
Katalogowanie stron internetowych przewodnik

Katalogowanie stron internetowych przewodnik w erze cyklicznych aktualizacji algorytmów wyszukiwarek ma obecnie inne znaczenie, niż dawniej. Przez to, że sama wykonuję katalogowanie stron to pokusiłam się o napisanie małego przewodnika dla każdego, kto zastanawia się nad zleceniem katalogowania. Obecnie dodawanie stron do katalogów internetowych może w większości przypadków (szczególnie dla nowych witryn) narobić więcej szkód, niż pożytku. Nie spotkałam się z miarodajnymi danym na temat tego, żeby wyłącznie przy pomocy backlinków z katalogów stron uzyskano stałą poprawę pozycji w wyszukiwarce. Tylko linki z katalogów w profilu linków nie poprawią pozycji katalogowanej strony. Katalogi nie są źródłem ruchu. W zasadzie odwiedzają je już tylko boty indeksujące i...

Więcej
Własny sklep internetowy

Własny sklep internetowy to szansa na spełnienie marzeń o pracy na swoim lub dodatkowy dochód po godzinach i…spore wyzwanie. Skoro tu jesteś to znaczy, że szukasz informacji o tym, jak promować już posiadany albo jak założyć sklep internetowy. Przyda Ci się moje wsparcie. Chętnie zajmę się stworzeniem gotowego sklepu internetowego, za który zapłacisz tylko raz lub wypromuję już istniejącą platformę sprzedażową. Jeżeli potrzebny Ci własny sklep internetowy to jego stworzenie kosztować Cię będzie od 2000 zł do 6000 zł netto. Standardowy sklep internetowy, który ma: przemyślaną strukturę opisanych kategorii; wdrożone podstawowe produkty Twojej firmy; certyfikat SSL; dostosowaną do urządzeń mobilnych szatę graficzną oraz logo; atrakcyjne banery reklamowe; system...

Więcej
Reklama w internecie

Jeśli założyłeś niedawno firmę i zastanawiasz się, jak powinna wyglądać jej reklama internetowa, albo dotychczas prowadzone działania nie przynoszą zamierzonych efektów, warto zapoznać się z metodami z wykorzystaniem skutecznej reklamy internetowej. Z tego artykułu dowiesz się, jak powinna wyglądać reklama firmy w internecie, które spośród metod i kanałów reklamowych będą najbardziej skuteczne i w jaki sposób możemy je stosować w przypadku własnego biznesu.   Kiedy reklama firmy w sieci internecie będzie skuteczna? Reklama firmy jest skuteczna, jeśli jej wskaźnik ROI (return on investment – zwrot z inwestycji) będzie dodatni. Efektem pożądanym powinno być znalezienie takiej formy reklamy, aby możliwe stało się utrzymanie zwrotu z inwestycji...

Więcej
Efekty link buildingu

Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy 3. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): 4. Systematyczne pozyskiwanie linków tematycznych o określonych parametrach. Sklep internetowy. Branża zdrowie. Blisko milion wyników wyszukiwania. Konkurencja średnia. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): Poprzednia strona>> *ostatnia aktualizacja 2017 rok.

Więcej
Obsługa stron społecznościowych

Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie zagwarantuje realizację założonych celów. W czasie swojej pracy zajmowałam się różnymi profilami społecznościowymi firm. Przykładowe profile społecznościowe, nad którymi pracuję lub pracowałam to: https://www.instagram.com/katarzynamichalak_pisarka/ https://www.facebook.com/zajazdprzygoscincu/ https://www.facebook.com/ZieloneWarkocze https://www.facebook.com/personalnadieta/ https://www.facebook.com/butik.just.luxury/ https://www.facebook.com/karczmachelminska https://www.facebook.com/zielonabrygadapl/ https://www.facebook.com/juliastylepl/ https://www.facebook.com/Freeshion https://www.instagram.com/freeshion https://pl.pinterest.com/freeshion/ https://www.instagram.com/urodaizdrowie.pl/ https://www.facebook.com/urodaizdrowie123 https://www.facebook.com/KrolowaShoppingu/ Obsługa stron społecznościowych – przykład przemyślanego prowadzenia firmowego fanpage’a. Usługa realizowana w podstawowym wariancie z budżetem 300 zł netto od lipca 2017 roku. Cel wzrost konwersji sprzedażowych. Dane statystyczne z Google Analytics. Porównanie rok do roku. Kliknij obrazek, aby go powiększyć: Płatna reklama na Facebooku – przykład: Poniżej prezentuję przykład dobrze przygotowanej – płatnej reklamy na Facebooku. Celem...

Read More
Katalogowanie stron

Katalogowanie stron – czy warto dodawać strony do katalogów i baz firm? Katalogowanie stron należy wciąż do najtańszych metod pozyskiwania linków. Systematycznie sprawdzam ich wpływ na pozycjonowanie linkowanej witryny. Analizuję też kondycję katalogów z bazy, na której pracuję. Wnioski z moich analiz jasno wskazują na to, że tylko linki z wybranych katalogów stron, wizytówek NAP i baz firm warto pozyskać. Wizytówki NAP – skuteczniejsze pozycjonowanie lokalne Tworzenie wizytówek NAP (ang. Name/Address/Phone) w popularnych serwisach internetowych to dobre wsparcie pozycjonowania lokalnego. Podobnie jak katalogowanie stron – wybrane wizytówki NAP mają pozytywny wpływ na linkowaną stronę. Publikowanie wizytówek NAP z identycznymi danymi firmy (nazwa, adres, telefon) na wybranych stronach internetowych, które to umożliwiają,...

Więcej