Reklama w internecie

Jeśli założyłeś niedawno firmę i zastanawiasz się, jak powinna wyglądać jej reklama internetowa, albo dotychczas prowadzone działania nie przynoszą zamierzonych efektów, warto zapoznać się z metodami z wykorzystaniem skutecznej reklamy internetowej. Z tego artykułu dowiesz się, jak powinna wyglądać reklama firmy w internecie, które spośród metod i kanałów reklamowych będą najbardziej skuteczne i w jaki sposób możemy je stosować w przypadku własnego biznesu.   Kiedy reklama firmy w sieci internecie będzie skuteczna? Reklama firmy jest skuteczna, jeśli jej wskaźnik ROI (return on investment – zwrot z inwestycji) będzie dodatni. Efektem pożądanym powinno być znalezienie takiej formy reklamy, aby możliwe stało się utrzymanie zwrotu z inwestycji...

Więcej
Efekty link buildingu

Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy 3. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): 4. Systematyczne pozyskiwanie linków tematycznych o określonych parametrach. Sklep internetowy. Branża zdrowie. Blisko milion wyników wyszukiwania. Konkurencja średnia. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): Poprzednia strona>> *ostatnia aktualizacja 2017 rok.

Więcej
Obsługa stron społecznościowych

Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie zagwarantuje realizację założonych celów. W czasie swojej pracy zajmowałam się różnymi profilami społecznościowymi firm. Przykładowe profile społecznościowe, nad którymi pracuję lub pracowałam to: https://www.instagram.com/katarzynamichalak_pisarka/ https://www.facebook.com/zajazdprzygoscincu/ https://www.facebook.com/ZieloneWarkocze https://www.facebook.com/personalnadieta/ https://www.facebook.com/butik.just.luxury/ https://www.facebook.com/karczmachelminska https://www.facebook.com/zielonabrygadapl/ https://www.facebook.com/juliastylepl/ https://www.facebook.com/Freeshion https://www.instagram.com/freeshion https://pl.pinterest.com/freeshion/ https://www.instagram.com/urodaizdrowie.pl/ https://www.facebook.com/urodaizdrowie123 https://www.facebook.com/KrolowaShoppingu/ Obsługa stron społecznościowych – przykład przemyślanego prowadzenia firmowego fanpage’a. Usługa realizowana w podstawowym wariancie z budżetem 300 zł netto od lipca 2017 roku. Cel wzrost konwersji sprzedażowych. Dane statystyczne z Google Analytics. Porównanie rok do roku. Kliknij obrazek, aby go powiększyć: Płatna reklama na Facebooku – przykład: Poniżej prezentuję przykład dobrze przygotowanej – płatnej reklamy na Facebooku. Celem...

Read More
Katalogowanie stron

Katalogowanie stron – czy warto dodawać strony do katalogów i baz firm? Katalogowanie stron należy wciąż do najtańszych metod pozyskiwania linków. Systematycznie sprawdzam ich wpływ na pozycjonowanie linkowanej witryny. Analizuję też kondycję katalogów z bazy, na której pracuję. Wnioski z moich analiz jasno wskazują na to, że tylko linki z wybranych katalogów stron, wizytówek NAP i baz firm warto pozyskać. Wizytówki NAP – skuteczniejsze pozycjonowanie lokalne Tworzenie wizytówek NAP (ang. Name/Address/Phone) w popularnych serwisach internetowych to dobre wsparcie pozycjonowania lokalnego. Podobnie jak katalogowanie stron – wybrane wizytówki NAP mają pozytywny wpływ na linkowaną stronę. Publikowanie wizytówek NAP z identycznymi danymi firmy (nazwa, adres, telefon) na wybranych stronach internetowych, które to umożliwiają,...

Więcej
Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy z Mamą Marketing Między innymi przez sukces Facebooka marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) w Polsce stał się skutecznym sposobem na podtrzymanie więzi z dotychczasowymi klientami oraz pokazanie i reklamę oferty firmy wśród wybranej grupy użytkowników portali społecznościowych. Wybierane najczęściej przez przedsiębiorców prowadzenie firmowego fanpage + płatna reklama na Facebooku oraz sprzedaż z pomocą działań WoMM-owych na tym i innych portalach społecznościowych przynosi naprawdę dobre efekty – wzrost sprzedaży. Warto o tym pamiętać, jeżeli przeznaczony na inwestycję w reklamę budżet jest ograniczony, a celem założonej strategii marketingu internetowego firmy jest zwiększenie sprzedaży lub stworzenie bliższej więzi z dotychczasowymi klientami. Dlaczego warto ze mną współpracować i jak w zakresie marketingu społecznościowego pomagam właścicielom...

Więcej
Marketing szeptany

Według definicji marketing szeptany (inaczej Womm lub Buzz Marketing) to forma marketingu, która ułatwia dotarcie do wybranego użytkownika internetu z odpowiednią informacją np. o interesującym go produkcie lub usłudze. Ta częściowa definicja marketingu szeptanego może zostać rozszerzona m.in. o działania offline. Moim celem jest jednak przybliżenie jakościowego marketingu szeptanego (community marketing) w internecie, którym po odpowiednich przygotowaniach zajmuję się w zgodzie z prawem. Tego rodzaju działania mogą być prowadzone w imieniu marki lub przez wiarygodnych użytkowników forów albo grup dyskusyjnych w mediach społecznościowych. Priorytetem kampanii marketingu szeptanego powinna być spontaniczność i naturalność przekazu. To znaczy, że nakierowaniem na produkt lub...

Więcej
Efekty linkowania

Efekty linkowania – cel poprawa pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy Przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności niektóre publikowane informacje nie zawierają danych wrażliwych. 1. Efekt kilkumiesięcznego pozyskiwania linków zbliżonych tematycznie (linki z dobrze widocznych w witryn w wyszukiwarce lub odnośniki z nieprzeciążonych stron zapleczowych) dla zoptymalizowanego sklepu internetowego: Screen z Stat4SEO (kliknij, aby powiększyć): 2. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby...

Więcej