fbpx
Efekty link buildingu

Efekty link buildingu – cel wzrost pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy 3. Efekt systematycznego linkowania w ramach outsourcingu SEO. Branża odzieżowa. Ponad 2 miliony wyników wyszukiwania. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 100000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): 4. Systematyczne pozyskiwanie linków tematycznych o określonych parametrach. Sklep internetowy. Branża zdrowie. Blisko milion wyników wyszukiwania. Konkurencja średnia. Średnia liczba wyszukiwań frazy to 1000 wywołań miesięcznie. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby powiększyć): Poprzednia strona>> *ostatnia aktualizacja 2017 rok.

Więcej
Obsługa stron społecznościowych

Obsługa stron społecznościowych wymaga indywidualnej strategii działania, której wdrożenie zagwarantuje realizację założonych celów. W czasie swojej pracy zajmowałam się różnymi profilami społecznościowymi firm. Przykładowe profile społecznościowe, nad którymi pracuję lub pracowałam to: https://www.instagram.com/katarzynamichalak_pisarka/ https://www.facebook.com/zajazdprzygoscincu/ https://www.facebook.com/ZieloneWarkocze https://www.facebook.com/personalnadieta/ https://www.facebook.com/butik.just.luxury/ https://www.facebook.com/karczmachelminska https://www.facebook.com/zielonabrygadapl/ https://www.facebook.com/juliastylepl/ https://www.facebook.com/Freeshion https://www.instagram.com/freeshion https://pl.pinterest.com/freeshion/ https://www.instagram.com/urodaizdrowie.pl/ https://www.facebook.com/urodaizdrowie123 https://www.facebook.com/KrolowaShoppingu/ Obsługa stron społecznościowych – przykład przemyślanego prowadzenia firmowego fanpage’a. Usługa realizowana w podstawowym wariancie z budżetem 300 zł netto od lipca 2017 roku. Cel wzrost konwersji sprzedażowych. Dane statystyczne z Google Analytics. Porównanie rok do roku. Kliknij obrazek, aby go powiększyć: Płatna reklama na Facebooku – przykład: Poniżej prezentuję przykład dobrze przygotowanej – płatnej reklamy na Facebooku. Celem...

Read More
Przykłady marketingu szeptanego

Zadania, które realizuję, prowadzone są przeze mnie najczęściej na witrynach tematycznie powiązanych z branżą witryny klienta lub w tematycznych grupach społecznościowych np. na Facebooku. Jeśli to konieczne, to na ogólnych forach piszę tylko w tematycznie zbliżonych z promowaną ofertą działach. Posiadam konta z odpowiednim stażem na wielu branżowych forach. Jestem aktywnym członkiem największych grup społecznościowych. Na widocznych na tej stronie screenach mogą Państwo zobaczyć styl i formę tworzonych przeze mnie wpisów. Te przykłady marketingu szeptanego proszę traktować jedynie poglądowo. Ponieważ staram się różnicować swoje wypowiedzi. Gdy to niezbędne do realizacji zlecenia angażuję doświadczony zespół. Strategię działań dopasowujemy w taki sposób, by jak najlepiej...

Więcej
Katalogowanie stron

Katalogowanie stron – czy warto dodawać strony do katalogów i baz firm? Katalogowanie stron należy wciąż do najtańszych metod pozyskiwania linków. Systematycznie sprawdzam ich wpływ na pozycjonowanie linkowanej witryny. Analizuję też kondycję katalogów z bazy, na której pracuję. Wnioski z moich analiz jasno wskazują na to, że tylko linki z wybranych katalogów stron, wizytówek NAP i baz firm warto pozyskać. Wizytówki NAP – skuteczniejsze pozycjonowanie lokalne Tworzenie wizytówek NAP (ang. Name/Address/Phone) w popularnych serwisach internetowych to dobre wsparcie pozycjonowania lokalnego. Podobnie jak katalogowanie stron – wybrane wizytówki NAP mają pozytywny wpływ na linkowaną stronę. Publikowanie wizytówek NAP z identycznymi danymi firmy (nazwa, adres, telefon) na wybranych stronach internetowych, które to umożliwiają,...

Więcej
Marketing społecznościowy

Marketing społecznościowy z Mamą Marketing Między innymi przez sukces Facebooka marketing społecznościowy (ang. Social media marketing) w Polsce stał się skutecznym sposobem na podtrzymanie więzi z dotychczasowymi klientami oraz pokazanie i reklamę oferty firmy wśród wybranej grupy użytkowników portali społecznościowych. Wybierane najczęściej przez przedsiębiorców prowadzenie firmowego fanpage + płatna reklama na Facebooku oraz sprzedaż z pomocą działań WoMM-owych na tym i innych portalach społecznościowych przynosi naprawdę dobre efekty – wzrost sprzedaży. Warto o tym pamiętać, jeżeli przeznaczony na inwestycję w reklamę budżet jest ograniczony, a celem założonej strategii marketingu internetowego firmy jest zwiększenie sprzedaży lub stworzenie bliższej więzi z dotychczasowymi klientami. Dlaczego warto ze mną współpracować i jak w zakresie marketingu społecznościowego pomagam właścicielom...

Więcej
Marketing szeptany
Marketing szeptany

Według definicji marketing szeptany (inaczej Womm lub Buzz Marketing) to forma marketingu. Która ułatwia dotarcie do wybranego użytkownika internetu. Z odpowiednią informacją np. o interesującym go produkcie lub usłudze. Ta częściowa definicja marketingu szeptanego może zostać rozszerzona m.in. o działania offline. Moim celem jest jednak przybliżenie jakościowego marketingu szeptanego (community marketing) w internecie. Którym po odpowiednich przygotowaniach zajmuję się w zgodzie z prawem. Tego rodzaju działania mogą być prowadzone w imieniu marki lub przez wiarygodnych użytkowników forów albo grup dyskusyjnych w mediach społecznościowych. Priorytetem kampanii marketingu szeptanego powinna być spontaniczność i naturalność przekazu. To znaczy, że nakierowaniem na produkt lub...

Więcej
Efekty linkowania

Efekty linkowania – cel poprawa pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane frazy Przykładowe efekty linkowania witryn. Ze względu na wiążące umowy o zachowaniu poufności niektóre publikowane informacje nie zawierają danych wrażliwych. 1. Efekt kilkumiesięcznego pozyskiwania linków zbliżonych tematycznie (linki z dobrze widocznych w witryn w wyszukiwarce lub odnośniki z nieprzeciążonych stron zapleczowych) dla zoptymalizowanego sklepu internetowego: Screen z Stat4SEO (kliknij, aby powiększyć): 2. Screen z trzeciego miesiąca pracy nad linkowaniem uprzednio zoptymalizowanego sklepu internetowego. Branża modowa. Pozyskiwanie linków tematycznych. Konkurencja średnia i wysoka. Średnia liczba wyszukiwań frazy od 1000 do 10000 wywołań miesięcznie. Systematycznie poprawiane i stabilne pozycje. Screen z SEO-STAT.PL (kliknij, aby...

Więcej
  • 1
  • 5
  • 6